اعزام بیش از ۹۰ مداح در ایام محرم به روستاهای بخش دلوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ علی احمدنیا مسئول کانون بسیج مداحان دلواردر گفتگو با خبرنگار سپاس در دلوار اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم با مداحان بخش دلوار جلسات هماهنگی به‌منظور تبیین برنامه‌های این ایام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: مداحان باید مسأله همدلی و همزبانی که مهمترین عامل در خصلت یک مداح است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

احمدنیا با تاکید بر اینکه تنها ذکر مصائب در ایام محرم کافی نیست، اظهار کرد: طبق آیات قرآن، محبت به اهل‌بیت(ع) راه نجات است اما این محبت، یک جلوه ظاهری و یک جلوه باطنی دارد که جلوه ظاهری سیاه پوشیدن و ذکر مصائب و جلوه باطنی تسلیم بودن در برابر دین و اهل‌بیت(ع) است.

,

 

,

احمدنیا تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 90مداح اهل بیت در بخش دلوارمی باشد که به شکل سازمان یافته با بسیج مداحان همکاری دارند.

,

وی بیان داشت: علاوه بر آن مداحان دیگری نیز هستند که به شکل آزاد به فعالیت مشغول هستند و به علت دور بودن روستاهای این بخش و نبود امکانات لازم آمار دقیقی از آنها در دست نیست.

,

مسئول کانون بسیج مداحان دلوار خاطرنشان‌ کرد: ما آمادگی داریم که مداحان خود را به هیئت‌ها و تشکل‌های  مذهبی بخش دلوار اعزام کنیم تا شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

,

وی افزود: در صورتی که هیئت‌های مذهبی در طول ایام محرم اعلام نیاز به مداح کنند می‌توانند از طریق هماهنگی با کانون بسیج مداحان نسبت به این کار اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول کانون بسیج مداحان دلوارگفت: به‌مناسبت ماه محرم از اعزام ۹۵ مداح به هیئت‌های مذهبی و مساجد و حسینیه ها در بخش دلوارخبر داد.