برگزاری بیش از 1000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال جنگیدیم تمام شد و اگر امروز آن هشت سال را فراموش کنیم خیلی چیزها را از دست می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه باید امروز هشت سال دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود تصریح کرد: بسیاری از جوانان از اوضاع جنگ هشت دفاع مقدس واقف نیستند و باید علل و عامل جنگ هشت سال برای جوانان امروز بیان شود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بحث جنگ هشت سال بخاطر اختلاف مرز نبود و هدف دشمن ارتباط مستقیمی با انقلاب اسلامی داشت افزود: اهداف اصلی دشمن از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

,

وی با بیان اینکه مقیاس جنگ دفاع مقدس در یک جغرافیای کوچک بود اما در این جغرافیای کوچک جنگ جهانی اتفاق افتاد گفت: کشورهای ابر قدرت و مخالف انقلاب اسلامی از عراق پشتیبانی می‌کردند و در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از رژیم بعثی عراق و صدام حمایت کردند.

,

*سکوت جوامع بین‌المللی در دوران هشت سال دفاع مقدس

, *سکوت جوامع بین‌المللی در دوران هشت سال دفاع مقدس, *سکوت جوامع بین‌المللی در دوران هشت سال دفاع مقدس,

سردار کرمی با اشاره به اینکه سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای ابر قدرت می‌توانستند در همان ابتدای از وقوع جنگ جلوگیری کنند افزود: با این وجود همه آنها سکوت اختیار کرده و هیچ اقدامی نکردند.

,

وی خاطر نشان کرد: در آن شرایط اوضاع داخلی کشور به لحاظ سیاسی و امنیتی با مشکلاتی مواجه بود و همه شرایط به نفع دشمن بود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما وجود امام راحل و مدیریت جنگ توسط ایشان و حضور عاشورایی مردم در صحنه جنگ و توجه خداوند متعال بود که در این جنگ پیروز شدیم.

,

* دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارد

, * دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارد, * دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارد,

وی با بیان اینکه امروز اگر دشمن جرات تجاوز نظامی به کشورمان را ندارند و این امر به دلیل وجود بسیج و حضور مردم در صحنه و تدابیر رهبری است گفت: امروز نیز مردم برای دفاع از کشور همواره در صحنه هستند.

,

سردار کرمی مردمی بودن را از ویژگی‌های مهم دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مردم کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن با روحیه عاشورایی ایستادند و از تجاوز دشمن جلوگیری کردند.

,

*نقش برجسته بانوان در هشت سال دفاع مقدس

, *نقش برجسته بانوان در هشت سال دفاع مقدس, *نقش برجسته بانوان در هشت سال دفاع مقدس,

وی با اشاره به نقش بانوان در پشت جبهه هشت سال دفاع مقدس اشاره و ابراز کرد: نقش بانوان را در هشت سال دفاع مقدس را نیز نباید فراموش کنیم که جوانان خود را برای دفاع از کشور برای رفتن به جبهه بدرقه می‌کردند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز اشاره و ابراز کرد: رزمندگان اسلام زیر سایه رهنمودهای رهبری و با تمام قدرت جهادی توانستند در برابر دشمن ایستادگی کنند.

,

*روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس

, *روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس, *روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس,

وی همچنین به روحیه جهادی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره و ابراز کرد: در هشت سال دفاع مقدس توپ و تفنگ نیز نتوانست اراده رزمندگان را بشکند و اثر بگذارد.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی را در بین جوانان امروز حفظ کنیم افزود: با این روحیه جهادی دشمن نمی‌تواند فکر تجاوز به کشور را داشته باشد.

,

وی با اشاره به پذیرش تصویب قطعنامه 598 گفت: این قطع نامه در زیر ضربات رزمندگان اسلام بر دشمن تحمیل شد.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام راحل تعابیر زیبایی از هشت سال دفاع مقدس داشتند افزود: امام(ره) در یکی از فرمایشات خود فرمودند« ما ابهت شرق و غرب را شکستیم».

,

وی به نقش برجسته رزمندگان زنجان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام راحل در فرمایشات خود از نقش برجسته غواصان دریادل استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس یاد کردند.

,

*درخشش تمام قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه

, *درخشش تمام قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه, *درخشش تمام قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه,

سردار کرمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در منطقه با تمام قدرت می‌درخشد افزود: قبل از انقلاب هیچ کشوری جرات نداشت علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی حرفی بزند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته است خاطر نشان کرد: امروز بسیج اسلامی در بسیاری از کشورها از جمله سوریه، لبنان، عراق، یمن، بحرین و غیره شکل گرفته است.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تاکید داشتند که بسیج جهانی شکل بگیرد افزود: امروز شاهد تشکیل بسیج اسلامی در جهان هستیم و قدرت در منطقه نیز در دست نیروهای مردمی و بسیج اسلامی است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز اگر آن روحیه جهادی جنگ هشت سال دفاع مقدس را داشته باشیم تمام مشکلات را قطعا حل خواهیم کرد گفت: هر جا روحیه جهادی وجود دارد موفق هستیم ولی در جایی که این روحیه وجود ندارد موفق نیستیم.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های شبیه عاشورا داشت گفت: مردم در برابر دشمن روحیه عاشورایی داشتند.

,

*نقش رسانه‌ها در جنگ جبهه نرم دشمنان انقلاب اسلامی

, *نقش رسانه‌ها در جنگ جبهه نرم دشمنان انقلاب اسلامی, *نقش رسانه‌ها در جنگ جبهه نرم دشمنان انقلاب اسلامی,

وی رسانه‌ها را رزمندگان جبهه جنگ نرم و فرهنگی مقابل دشمنان انقلاب عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها امروز در جبهه جنگ نرم با دشمنان قرار دارد و همچنین این قشر وظیفه انتقال رشادتها و خاطرات دوران دفاع مقدس به نسل امروز را دارند.

,

*برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس

, *برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس, *برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه‌ها هفته دفاع مقدس گفت: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در سطح استان زنجان در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

,

وی رژه نیروهای مسلح را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح استان زنجان در این روز آمادگی و اقتدار خود را به دشمنان نشان خواهند داد.

,

سردار کرمی برگزاری یادواره شهدای شمالغرب را از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این هفته عملیات ثامن‌الائمه در ابهر بازنمایی می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه امروز بسیجیان و رزمندگان اسلام در سه محور در سپاه استان برای مردم خدمات رسانی می‌کنند افزود: برگزاری طرح هجرت، فعالیت بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و فعالیت قرارگاه عمرانی و آبادانی که از اواخر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده برای مردم خدمات رسانی می‌کنند.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
فرمانده استان زنجان گفت: در هشت سال دفاع مقدس توپ و تفنگ نیز نتوانست اراده رزمندگان را بشکند و اثر بگذارد.