بیش از 330 خدمت درمانی در بیمارستان صحرایی انجام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبداله کشاورز، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در گفت‌وگو با صبح قزوینگفت: در روزهای 21 و 22 شهریور 1396 طی دو روز مانوری در بیمارستان صحرایی قزوین برای ارائه خدمات به مردم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
, ,

وی اذعان کرد: در این مانور خدماتی مانند معاینه پزشکان متخصص زنان، اطفال، داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی، پزشک عمومی و دندانپزشکی و مامایی برای مراجعین این بیمارستان انجام شد. ایشان ادامه داد که در کنار معاینه پزشکان، خدمات پاراکلینیکی، نظیر: آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی به همراه داروخانه انجام گرفت.
,
,
, ,

این مسئول عنوان کرد: بیماران این بیمارستان موقت صحرایی از روستاهای اطراف محل برپایی این مانور آمده بودند و استقبال خوبی از خدمات در نظر گرفته شده، به عمل آمد. 

وی بیان کرد: طی دو روز مانور بیمارستان صحرایی در قزوین، تعداد 318 تن پذیرش شدند و بیش از 330 خدمت درمانی به مراجعین این بیمارستان ارائه شد.

دکتر کشاورز عنوان کرد: این مانور بیمارستان صحرایی، اولین مانور با سازه بادی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بوده و مانور قبلی بیمارستان صحرایی به صورت کانکس در محل ساختمان پردیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد. 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
طی دو روز مانور بیمارستان صحرایی در قزوین، تعداد 318 تن پذیرش شدند و بیش از 330 خدمت درمانی به مراجعین این بیمارستان ارائه شد.