تجمع 60 نفری مردم به دلیل نبود پزشک معالج در مقابل بخشداری اصلاندوز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،به دنبال تغییر ناگهانی مسئول مرکز بهداشت و درمان شهید چمران اصلاندوز که رضایتمندی نسبی مردم و مسئولان را علی رغم‌ کمبود امکانات و کم لطفی مرکز شهرستان برقرار کرده بود، متاسفانه امروز شاهد بهم ریختگی و نابسامانی بوجود آمده از جمله نبود پزشک و پرسنل متخصص و مراجعه مردم به بخشداری بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

"سیدعباس مینایی" بخشدار اصلاندوز در گفت و گو با خبرنگار ارس تبار دلیل اصلی این مشکلات را عدم تسلط رئیس شهرستانی اداره و سازمان مربوطه به اصول مدیریتی دانست و گفت: بر طبق قانون‌ و اصولا هر گونه تغییر مدیران و مسئولان بخش باید با فرماندار و بخشدار هماهنگ شود فلذا مشکلات بوجود آمده نتیجه عدم رعایت این موضوع است.

, ارس تبار,

بخشدار اصلاندوز در ادامه قول داد که نسبت به لغو این انتصاب غیر قانونی که بر خلاف مصلحت مدیریت بخش و سیاست های دولت است اقدام کرده و به جد پیگیری خواهم کرد.

,

مینایی افزود:بعلت تغییرات بوجود آمده و نبود پزشک در مرکز بیش از 60 نفر به دلیل بی نظمی بوجود آمده در مقابل بخشداری تجمع کرده بودند.

,

به گزارش ارس تبار،علی فیروزی در سکوت خبری و بدون اطلاع بخشدار و مسئولان از امروز سرپرستی مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز را برعهده گرفت و این درحالی است که تا روز گذشته کبری باباپور سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهید چمران اصلاندوز بود.

, ارس تبار,

انتهای پیام/

]
به دنبال انتصاب ناگهانی رییس مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز، بیش از 60 نفر در مقابل بخشداری این شهرستان تجمع کردند.