بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در خدابنده برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,

وی به روز شمار هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جمعه به نام معنویت،اقتدار نیروهای مسلح،وحدت ملی،سلامت،شنبه علم و فناوری،جوانان و سربازان،یکشنبه ولایت مداری،همبستگی ملی،دفاع همه جانبه،دوشنبه اقتصاد مقاومتی،خودباوری،پشتیبانی مردم و اصناف،سه شنبه بصیرت افزایی،دشمن شناسی،بیداری اسلامی،استکبار ستیزی،چهار شنبه رزمندگان،پیشکسوتان،زنان اسوه های صبر و مقاومت،پنج شنبه شهیدان،جانبازان،آزادگان،ایثارگران و جمعه فرماندهان،عزت مداران،حماسه آفرینان نامگذاری شده است.

,

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس،اجری مراسم صبحگاه و نواختن زنگ مهر و مقاومت،شرکت بسیجیان در نماز جمعه،دیدار با خانواده شهدا،برگزاری نشست های پیشگیری از طلاق،یادواره های شهدا،مراسم احلی من العسل،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و مسابقات مختلف قرآنی و ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

,

ابراهیمی تصریح کرد: آنچه که امروز ما داریم به برکت خون مطهر شهدا، هوشیاری نیروهای مسلح، تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است.

,

وی ادامه داد: امروز روحیه شهادت طلبی، کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم و به ویژه جوانان غیرتمند این مرز و بوم و حتی فراتر از مرزهای کشور عجین شده است.

,

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته، دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.

,

وی با تأکید بر این که برنامه های هفته دفاع مقدس باید باشکوه برگزار شود گفت: شهدا، هستی و جان خود را برای عزت و سربلندی کشور هدیه کردند تا امروز ما با عزت و اقتدار در این اقیانوس متلاطم، حرفی برای گفتن داشته باشیم، پس باید با یک برنامه ریزی خوب این ایام را به نحو شایسته برگزار کنیم.

,

*هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است

, *هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است, *هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است,

 ابراهیمی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است، اظهار داشت: تا پیش از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ما را مردمان عهدنامه گلستان و ترکمنچای می‌شناختند اما پس از دفاع مقدس، مردم جهان به ملت قهرمان ایران شناخت بهتری پیدا کردند.

,

وی همه‌گیر شدن و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را از ارزش‌های مهم دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: خودباوری، اعتماد به جوانان، ازخودگذشتگی، در خط ولایت بودن، مدیریت جهادی، استفاده حداکثری از حداقل امکانات از ارزش‌های دفاع مقدس است که پیشرفت و امنیت امروز ما مرهون دفاع مقدس است.

,

ابراهیمی با تأکید بر اینکه بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان در حاضر توجه و اطاعت از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری و داشتن بصیرت کامل است، گفت: باید توطئه‌های دشمنان را شناخته و به‌تناسب توطئه دشمنان آمادگی داشته باشیم تا فتنه‌های امروز را به جوانان خود بشناسانیم.

,

وی در پایان سخنان خود یادآوری کرد: البته نباید گرامیداشت دفاع مقدس را فقط در یک هفته خلاصه شود بلکه همیشه و در همه حال باید جانفشانی و ایثارگری رزمندگان را فراموش نکرد و این امر را به نسل های بعدی نیز انتقال داد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری بیش از 50عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.