نشست کتابخوان دفاع مقدس در اشتهارد برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود اسدی سرپرست کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر بیان داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست کتابخوان دفاع مقدس با حضور جمع کثیر نویسندگان و اعضای کتابخانه های اشتهارد برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر ,

داوود اسدی به معرفی کتاب با موضوعات دفاع مقدس در نشست‎های کتاب‌خوان اشاره کرد و عنوان داشت: بازخوانی و معرفی عملیات‎های مهم دفاع مقدس در قالب‌های فرهنگی، هنری و روایتگری از دیگر برنامه‎های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان محسوب می‎شود.وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست تبیین فرهنگ و هنر اسلامی، بازبینی انقلاب اسلامی و تأثیر هنر در جریان جهانی‌سازی انقلاب و ارائه نقطه‌نظرات جدید پیرامون تأثیر فرهنگ غربی است.

,

سرپرست کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد اظهار داشت: برگزاری اینگونه نشست ها برای تواتمند سازی و ارتقا علمی کتابداران، اشتراک گذاشتن کتاب های خوانده شده، معرفی تخصص کتاب و عادت به مطالعه مفید در جامعه را افزایش می‌دهد.وی ادامه داد: زمان برگزاری نشست کتابخوان بمناسبت هفته دفاع مقدس، روز چهارشنبه  ساعت ۱۰ صبح در کتابخانه عمومی فرهنگسرای ملاصدرا خواهد بود.

,

داوود اسدی با اشاره به اینکه شرکت در این نشست برای عموم آزاد و رایگان می باشد تصریح کرد: از تمامی اساتید، اهالی قلم و ادب دوستان دعوت می شود که در این نشست صمیمی همراه ما باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سپرست کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد از یرگزاری نشست کتابخوان دفاع مقدس با حضور جمع کثیر نویسندگان و اعضای کتابخانه های اشتهارد همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.