مصالحه 65 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس سنقر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ غضبان احمدی فرد در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : دوایر مشاوره و مددکاری ناجا به دلیل ارائه خدمات خداپسندانه ای که در جهت حل دعاوی و کاهش اثرات مخرب آسیب های اجتماعی در بین خانواده ها به ویژه قشر جوان انجام می دهند، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به مصالحه 65 درصدی پرونده های ارجاعی از ابتدای سال جاری  به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری مرکزی این شهرستان، گفت: مشاوران و مددکاران اجتماعی بدلیل ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده سهم قابل توجهی در کاهش حجم کاری کلانتری ها و پرونده های قضائی دارند، لذا خدمات آنان قابل تقدیر و ستایش است.

,

 

,

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: همچنین مددکاران اجتماعی مراکز مشاوره ناجا با حضور در مدارس، مساجد، ادارات دولتی و کانون فرهنگی و اجرای طرح مشاوره فعال و گروهی و ارائه خدمات روانشناختی، خانواده، تربیتی... برای همه  اقشار جامعه در آگاهی بخشی و افزایش مهارت های اجتماعی و فردی و کاهش آسیب های اجتماعی  نقش بسزایی دارند.

,

 

,

سرهنگ احمدی فرد مشاوران و مددکاران به منظور اثر بخشی فعالیت های خود بایستی از علم و تکنیک های جدید و کارآمد مشاوره استفاده کنند و تقویت این گونه مراکز از اولویت های ناجاست.

]
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اعلام کرد 65 درصد پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس در این شهرستان منجر به مصالحه شده است.