ایران به موضع گیری قاطعانه متقابل نسبت به ترامپ نیاز دارد/ آمریکا عامل بی ثباتی و ناامنی در آسیاست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش به اظهارات ترامپ در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: پیش بینی می شد که ترامپ در رابطه با ایران دست پیش بگیرد تا پس نیفتد و سخنرانی از قبل برنامه ریزی شده تا حمله شدیدی علیه ایران داشته باشد تا در افکار عمومی در خصوص عقب نشینی از برجام، آنچه را که خود می خواهد جا بیندازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا قبلا مطرح کرده بود که ما به دنبال نقطه ضعفی می گردیم تا بگوییم ایران به برجام پایبند نبوده تا هزینه لغو برجام به عهده ایران باشد؛ این امر نشان می دهد آنها روی برجام دو، سه، چهار و هفت برنامه ریزی کرده و حساب کرده بودند تا بتوانند به اهداف پشت پرده خود برسند.

,

وی عنوان کرد: اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ملت ایران جلوی این اهداف گرفته شد و نتوانستند به اهداف پشت پرده خود اعم از نفوذ، استحاله نظام و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و تقویت مقاومت برسند لذا احساس می کنند متزلزل شده اند.

,

ترقی تاکید کرد: به نظر می رسد رئیس جمهور کشورمان ضمن اینکه باید پاسخ قاطع و متقابلی به رئیس جمهور آمریکا بدهد و با همان ادبیات، قاطعانه علیه آمریکا موضع بگیرد، لازم است برای جهان اثبات کنند آنچه عامل بی ثباتی، ناامنی و درگیری در شرق و غرب آسیا شده، دخالت ها و نقشه های توطئه آمیز آمریکاست.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ما دلایل و مستندات فراوانی در این زمینه داریم که به جهان نقش آمریکا را در حمایت از تروریست ها در منطقه، دامن زدن به بحران کره در شرق آسیا و حمایت از اقدامات تروریستی عربستان در یمن، سرکوب آزادی و دموکراسی در بحرین و حمایت مستقیم از طالبان، القاعده و داعش را نشان دهیم.

,

وی تصریح کرد: این اقدامات نشان می دهد دولت آمریکا بی ثبات ساز است، ناامنی در جهان ایجاد می کند و تابع هیچ قانونی هم نیست؛ درحالیکه ایران همیشه در جهت ایجاد ثبات، امنیت و جلوگیری از ظلم به ملت ها گام برداشته است.

,

ترقی ابراز کرد: مقام معظم رهبری قاطعانه پاسخ دولت آمریکا را دادند و فرمودند هر رفتار غلطی از سوی آمریکایی ها و غربی ها در رابطه با برجام واکنش شدید جمهوری اسلامی روبه رو می شود، رئیس جمهور هم باید با همین موضع قاطع در سازمان ملل نسبت به موضوع برجام برخورد کند و ملت ها را نسبت به بدعهدی های آمریکا در برجام توجیه کند.

,

وی تشریح کرد: موضع گیری قاطع باید صورت گیرد تا تلاش های آمریکا برای نشان دادن نقض برجام از سوی ایران خنثی شود و اجازه ندهیم چنین مسائلی در افکار عمومی جهان باقی بماند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین ما به موضع گیری قاطعانه متقابل نسبت به ترامپ نیاز داریم که باید توسط رئیس جمهور در سازمان ملل صورت گیرد تا درواقع اجازه داده نشود این نوع فضاسازی ها افکار عمومی ملت ها را نسبت به ایران دچار سوظن کند.

,

انتهای پیام/م

]
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس جمهور کشورمان ضمن اینکه باید پاسخ قاطع و متقابلی به رئیس جمهور آمریکا بدهد و با همان ادبیات، قاطعانه علیه آمریکا موضع بگیرد، لازم است برای جهان اثبات کنند آنچه عامل بی ثباتی، ناامنی و درگیری در شرق و غرب آسیا شده، دخالت ها و نقشه های توطئه آمیز آمریکاست.