۷۹ هزار کلاس اولی در اصفهان سال تحصیلی را آغاز کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، محمد حسن قائدی ها صبح امروز در جشن شکوفه ها در اصفهان اظهار کرد: امروز در اولین روز شروع کلاس و درس شما افتخار حضور در جمع شما را پیدا کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه دانش آموزان خود را آماده کرده اند تا فردای بهتری را برای خود بسازند، گفت: هیچ مکانی زیباتر از مدرسه و کلاس درس نیست، اگر مدرسه را به یک بوستان، باغ یا گلستان تشبیه کنیم، گل‌های این باغ معرفت بچه های خوب و زیبایی هستند که وارد مدرسه شده اند.

,

وی دانش آموزان ابتدایی را غنچه های باغ معرفت مدرسه عنوان کرد و افزود: باغبانان این باغ معلمان شما هستند که با دلسوزی به تربیت و تعلیم شما می پردازند.

,

قائدی ها خاطرنشان کرد: بنده معلم اول دبستان هم بوده ام و این جزء افتخاراتم است.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه خوشحالم که بار دیگر بهار تعلیم و دانایی آغاز شده است، گفت: از ماه ها قبل فعالیت های زیادی صورت گرفته تا شاهد آغاز باشکوه مدارس با آمادگی کامل باشیم.

,

وی با اظهار اینکه معلمان با تعطیلی مدارس حس گم شدن چیزی را دارند، خاطرنشان کرد: خود معلمان نیز از شروع آغاز سال تحصیلی بسیار خرسندند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه 440 هزار دانش‌آموز سراسر استان در مدارس ابتدایی تحصیل می کنند، گفت:  860 هزار دانش آموز در سراسر استان در مجموع، سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

,

وی اظهار کرد: 79 هزار دانش آموز کلاس اولی امروز وارد مدرسه می شوند که 30 هزار نفر از این تعداد مربوط به شهر اصفهان هستند.

,

قائدی ها با بیان اینکه اعتقاد دنیا بر این هست که مدارس باغ‌های شکوفایی اندیشه‌اند، گفت: خداوند نعمت های زیادی را به ما عنایت کرده و معتقدم بین دو سنگر دفاع مقدس و تعلیم و تربیت ارتباط وجود دارد.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های زیادی، در آماده‌سازی فضا برای بازگشایی مدارس مشارکت داشته‌اند.

,

وی با اشاره به ارزش علم و دانش در نزد پروردگار عالمیان، اظهار کرد: معلمان با عمق وجود در تربیت و تعلیم دانش آموزان کوشا هستند.

,

قائدی‌ها با بیان اینکه 50 هزار فرهنگی علاقه‌مند در استان فعالیت می‌کنند، گفت: هیچ کاری همچون معلمی نیست و قرآن، احادیث و سفارش‌های معصومان بر این موضوع صحه می‌گذارند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، بابیان اینکه خوشحالم که بار دیگر بهار تعلیم و دانایی آغازشده است، گفت: دانش آموزان ابتدایی غنچه‌های باغ معرفت مدرسه هستند.