هدف اصلی جنگ نرم بر هم زدن بنیان خانواده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فاطمه مرادی، روانشناس مذهبی در گفت و گو با چشم نیوزاظهار داشت: بنیان های خانواده از آماج راهبردی جنگ نرم است. به نظر بازیگران اصلی جنگ نرم، با سست شدن خانواده، می توان نظام های اجتماعی و فرهنگی آن را متزلزل کرد و فروپاشی نظام سیاسی را سرعت بخشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم نیوز,

 

,

این روانشناس خاطرنشان کرد: امروزه یکی از هدف های اصلی مقابله با ایران، در فضای جنگ نرم فرهنگی نیز، به هم زدن نظام خانواده است. واقعیت امر این است که خانواده پایه و سلول اصلی در جامعه است.

,

 

,

وی بیان داشت: دشمن در جنگ نرم و توسط ابزارهای رسانه ای از جمله ماهواره حیا،عفت، ارزش، احترام و معنویت خانواده و جامعه را نشانه رفته است.

,

 

,

مرادی گفت:جامعه ای که در آن بنیان خانواده، سست و متزلزل باشد، جامعه ای آشفته، نامطمئن و فروپاشیده خواهد بود. در نبرد نرم برای فروپاشی نظام خانواده از الگوها، شیوه ها و ابزارهای مختلفی بهره گرفته شده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: اولین مهاجم به بنیان خانواده، نفوذ تفکر اومانیستی و سکولاریستی است. برخی از محققان غربی در واکاوی عوامل فروپاشی خانواده در غرب، عامل موصوف را بسیار جدی دانستند.

,

 

,

این روانشناس ادامه داد: در واقع نظام سرمایه داری غرب تعریفی از خانواده ارائه داد که نتیجه حتمی آن سست شدن بنیاد خانواده در غرب است و سایر جوامع نیز به دلیل تسری این مبانی فکری در آنها و سست شدن عقاید مذهبی، شاهد وضعیت مشابهی در نظام خانواده خود هستند.

,

 

,

مرادی خاطرنشان کرد: تحقیقات میدانی نشان می دهد که بین سست شدن عقاید مذهبی و دینی در کشورها و مقوله افزایش آمارهای طلاق، ارتباط معناداری وجود دارد به صورتی که در هر کشوری که اعتقاد به دین کم رنگ بوده،طلاق افزایش چشمگیری داشته است.

]
بنیان های خانواده از آماج راهبردی جنگ نرم است. به نظر بازیگران اصلی جنگ نرم، با سست شدن خانواده، می توان نظام های اجتماعی و فرهنگی آن را متزلزل کرد و فروپاشی نظام سیاسی را سرعت بخشید.