اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در عجب شیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا هنرور در گفتگو با فرهنگ عجب شیر گفت: بیش از ۱۱۰ برنامه متنوع آموزشی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط کارکنان و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشائی مدارس و دانشگاه‌ها، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، از وظایف یکایک مردم در جای جای این سرزمین و در تمام نهادها، ارگان‌ها، مدارس و دانشگاه‌هاست.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت عجب شیر با گرامیداشت یاد و خاطره ‌شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم حضرت زینب(س)، گفت: هر کجا بتوانیم، نمادی، نشانی و آثاری از مظاهر جنگ تحمیلی و شهدای گرانقدر را در معرض دید عموم قرار می‌دهیم، تا دیگران بدانند که امنیت و آسایش امروز ما مرهون خدمات، زحمات و خون چه کسانی بوده و هست.
وی با بیان شرایط سخت و تهاجم نرم و مهلک فرهنگی امروز، شجره طیبه بسیج و فعالیت‌های فرهنگی ،نظامی آن را، خط مقدم مبارزه با مکر و خدعه دشمنان انقلاب معرفی کرد.
وی آیین اجرای رژه ۳۱ شهریور ، پیاده‌روی بزرگ شهرستانی، میعاد صالحین در قالب حلقه‌های صالحین را برخی از این برنامه‌ها ذکر کرد و بیان داشت: تشکیل جلسه ستاد امربه‌معروف شهرستان، غبارروبی قبور مطهر شهدا این شهرستان از برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر، برگزاری یادواره‌های شهدای بسیج در سطح محلات و رده‌های مقاومت، توسط بسیج و شرکت آحاد مردم را، نمونه‌ای از قدردانی مردم از خون شهدای عزیز دانست.
سرهنگ هنرور با بیان آثار و برکات بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بر حرکت جامعه به سوی تعالی معنوی و رشد فکری و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های آثار شهدا و برگزاری شب خاطره و روایتگری دوران دفاع مقدس، توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را از دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرایی در این هفته، نام برد.
وی از برگزاری مسابقات فرهنگی ،ورزشی با محوریت نام شهدا اشاره کردو افزود: اجرای این‌گونه برنامه‌ها که با روحیات نوجوانان و جوانان نسل چهارم انقلاب همسویی دارد، باعث نهادینه شدن ارزش‌ها و باورهای ناب انقلاب اسلامی در وجود مخاطبین می‌شود.
وی تاکید کرد: ضروری است که همه ارگان ها و دستگاه ها با برنامه ریزی مناسب به استقبال ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس بروند و برنامه های پر بار و قوی در این هفته برگزار و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر, فرهنگ عجب شیر,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت عجب شیر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، احیای فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام،بیش از ۱۱۰ برنامه از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر امسال در عجب شیر برگزار می شود.