حوزه علمیه خواهران دلوار افتتاح شد +تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس ؛علی زاهددوست امام جمعه دلوار و موسس این مرکز ضمن خیر مقدم دراین آیین گفت: پیشنهاد راه اندازی حوزه علمیه  خواهران در این منطقه که یکی از نیازهای مبرم این بخش بود به نمایندگی ولی فقیه در استان ومدیر حوزه های علمیه کشور ارائه و ایشان موافقت و مجوز لازم را صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ؛علی زاهددوست ,

وی افزود: بخش دلوار با توجه به روحیات و اعتقادات و استقبال مردم  زمینه برای کار فرهنگی فراهم شده است.

,

امام جمعه دلوار بیان داشت: این اولین حوزه  علمیه است که در بخش های استان بوشهر در دلوار افتتاح و راه اندازی شده است.

,

زاهددوست تصریح کرد: در حال حاضر۳۸ طلبه در این حوزه ثبت نام کردند و سال تحصیلی خود را شروع می کنند.

,

, ,

, ,

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در آئین افتتاح سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خوهران دلوار با بیان اینکه این استان از دیرباز یک استان فرهنگی، انقلابی و ولایی بوده است، اظهار داشت: استان بوشهر در این عرصه دارای شخصیت‌های مهم و مطرحی است که یادواره و یادمان این بزرگان در عرصه‌های معرفتی برگزار می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم روحانیون و طلاب در جامعه تصریح کرد: روحانیون و طلاب در جامعه ادامه‌دهنده راه انبیاء الهی و ائمه اطهار(ع) هستند چراکه اگر روحانیون در جامعه نبودند نظام خلقت یک حالت عبث و بیهودگی و جامعه بشری از انسانیت خارج می‌شد.

, .,

, , ,

صفایی بوشهری افزود: تاسیس این حوزه های علمیه تاثیر فراوانی در تعلیم و تربیت  خانواده ها و بعنوان مربی در جامعه دارد.

,

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر حوزه علمیه خواهران مظلوم واقع شده بود، خاطرنشان کرد: با طرح سند چشم انداز حوزه علمیه بوشهر تا سال۱۴۰۴ دوازده مدرسه علمیه برنامه ریزی شده که امروز شاهد افتتاح یازدهمین مدرسه در بخش دلوار هستیم و این نشان میدهد ۹۳درصد از اهداف این سندعملیاتی شده است.

,

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر تصریح کرد: همه مردم و‌ خیرین در امر مهیا نمودن زمین و ساخت حوزه علمیه خواهران در بخش دلوارهمکاری کامل داشته باشند و‌متکی به بودجه دولتی نباشند و‌ در کنار بودجه های دولتی خیرین نیز کمک نمایند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

/ انتهای پیام

]
حوزه علمیه خوهران دلوار با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و مسئولین شهرستان تنگستان در شهر دلوار افتتاح شد.