دعای ندبه فردا از دیار شهید رئیسعلی دلواری از رسانه ملی پخش می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس ؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس گفت: دعای ندبه این هفته از شبکه سراسری به میزبانی زادگاه و دیارسردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در سالن شهید جمادی بندر دلوار با حضور تمامی اقشار مردم استان بوشهر به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ؛, سپاس,

, ,

 وی افزود: منطقه دلوار با پیشینه تاریخی و جهانی و با فعالیت در عرصه های قرهنگی و مذهبی در ماه محرم و در طول سال با عزادارای و برگزاری مراسم‌های ویژه در روستاهای این بخش با تلاش های هیات‌های مذهبی و بانیان حسینیه ها امسال سعی برنامه ریزی جهت  استفاده از سخنرانان با تجربه،بیان اصل قیام عاشورا که  میتوان به یکی از این خصلت ها یعنی امر به معروف و نهی از منکر می باشد که باید بیشتر در بین مردم تبیین شود.

,

امام جمعه دلوار با اعلام این که این برنامه برای سومین سال متوالی در این دیاربرگزار میشود بیان کرد: پخش دعای ندبه همه ساله در شهر دلوار به مناسبت 12شهریور ماه برگزار کردیم که امسال با توجه به این ایام و تقارن اولین جمعه با شروع ایام دفاع مقدس و ماه محرم دعای ندبه در این روز برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: سالن برگزاری این مراسم با گنجایش بیش از هزار نفر آمادگی پذیرایی مردم قدر شناس و ولایی بوشهر است.

,

زاهددوست با اشاره به اینکه 6 صبح روز جمعه این هفته برنامه دعای ندبه شروع می شود، اظهار کرد: سخنران این برنامه امام جمعه ونماینده ولی فقیه در استان بوشهر آیت الله صفایی بوشهری و مداحی سعید جعفری با همکاری هیات رزمندگان اسلام برگزار می شود.

,

وی در پایان از همه مردم استان بوشهر جهت استقبال از دعای ندبه این هفته در دیار شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار دعوت کرد.

,

 

,

 

]
امام جمعه دلوار گفت: دعای پرفیض ندبه این هفته از دیار سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری درشهر دلوارو با حضور اقشار مختلف مردم از طریق شبکه یک سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.