«دقایق آبی» در نگارخانه حوزه هنری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  سیدیونس اشرفی‌پور در این باره گفت: از بین بیش از ٦٠٠٠ فریم عکس موجود در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، ٤٨ عکس انتخاب شده و با ٤٨ شعری که توسط شاعران صاحب نام انتخاب یا سروده شد تلفیق شد و 48 گرافیست آنها را تبدیل به پوستر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: این پوسترها در نمایشگاهی با عنوان«و آن دقایق آبی» هم‌زمان با تهران، از اول تا 13 مهرماه همه روزه بجز ایام نعطیل از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 18 و پنج شنبه‌ها از ساعت 9 تا 13 در محل نگارخانه حوزه هنری استان همدان واقع در ابتدای خیابان شریعتی روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین پذیرای علاقمندان خواهد بود.

,

اشرفی ادامه داد:نمایشگاه مجازی این پوسترها نیز از روز 30شهریور برروی پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان همدان به آدرس arthamadan.ir در دسترس خواهد بود.

,

گفتنی است؛ کتاب فاخراین مجموعه در قطع رحلی به چاپ رسیده است که در روز اول مهر همزمان با مراسم افتتاحیه در حوزه هنری رونمایی و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین این مجموعه همزمان در سطح  شهر تهران بر بیلبوردها و در خانه هنرمندان ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت: 48 پوستر دفاع مقدس هم‌زمان با تهران در نگارخانه حوزه هنری استان همدان نیز به نمایش گذاشته می شود.