100 برنامه ویژه دفاع مقدس به همت بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرشته همتی با بیان اینکه لازم است نسل جدید و جوانان امروز جامعه را با فرهنگ ایثار، شهادت و تاریخ جنگ تحمیلی آشنا کرد و ارزش‌های دفاع‌مقدس را به آن‌ها معرفی نمود در گفتگو با صبریه افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آشنا نمودن نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس حدود 100 برنامه توسط بسیج جامعه زنان در استان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبریه,

 

,

سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای دفاع از دین و کشور جان خود را فدا کردند امروزه ما نیز باید در راستای حفظ و تأمین آسایش و آرامش مردم از جان گذشتگی کنیم تا بتوانیم قدردان شهدا باشیم و بر همه واجب است که با تجلیل و بزرگداشت هفته دفاع مقدس ،گامی ارزشمند در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن برداریم.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری نشست های بصیرتی و یادواره شهدا در تمام شهرستان‌های استان، گفت: این نشست  و یادواره ها به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت ، تاریخ جنگ تحمیلی و ارزش‌های دفاع‌مقدس اجرا خواهد شد.

,

 

,

سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)اعلام کرد: دیدار با ائمه جمعه، ایستگاه صلواتی،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه،روایتگری توسط یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،پیاده روی خانوادگی، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخشی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان در رده‌های مختلف بسیج در هفته دفاع مقدس است.

,

 

,

وی برگزاری کارگاه توانمندسازی همطراز انقلاب اسلامی خاص مدیران ادارات توسط بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) را از برنامه‌های اجرایی در سه شنبه 4 مهرماه با عنوان روز "بصیرت،دشمن شناسی، بیداری اسلامی، استکبار ستیزی" عنوان کرد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان برخی شهرستانها با برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس که رویکرد مقابله با تهدید نرم، ترویج عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی است که به ترویج ارزشهای دفاع مقدس و اهداف شهدا از شهادتشان خواهند پرداخت.

,

 

,

سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)تقارن ماه محرم وهفته دفاع مقدس را بستر مناسبی برای تبیین و معرفی ارزش های اسلام،انقلاب، امربه معروف و نهی از منکر  دانست.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: برجسته‌سازی ارزش های واقعه عاشورا و چهره شهیدان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس می تواند نقطه ی عطفی باشد که جوانان را در مقابله با جنگ نابرابر فرهنگی و نرم دشمنان بیمه نماید.

,

 

,

 

]
سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از برگزاری حدود 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.