فرمانده سپاه خلخال: 100 عنوان برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  راه دانا ، ازناو ، جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان خلخال با موضوع و محوریت برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی در سخنانی ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس از اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی متناسب با هفته دفاع مقدس در شهرستان خلخال خبر داد.

,

عطایی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و اینکه تلاش و رشادت رزمندگان با تاسی از سید و سالار شهیدان در احیای امر به معروف  بوده و این رشادت ها اکنون به امنیت و آسایش کشور و ملت باعث شده بر لزوم حضور دستگاه ها در برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

,

فرمانده سپاه خلخال گفت: هفته دفاع مقدس که از روز جمعه با شعار معنویت و اقتدار نیروهای مسلح ، وحدت ملی و سلامت برگزار خواهد شد شاهد برگزاری برنامه های متنوع ، نشست های روشنگری و حضور در سازمان یافته بسیجیان وپایوران در نماز دشمن شکن جمعه خواهیم بود.

,

وی افزود: برگزاری رژه خودرویی ، نواختن زنگ انقلاب همزمان با بازگشایی مدارس ، برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی ، غبار روبی عطر افشانی مزار شهدا و همایش تجلیل از تکریم از بازنشستگان خبر داد.

,

 

,

عطایی یکی از مهمترین برنامه ها در پاسداشت مقام رزمندگان را برگزاری همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای در پنجم مهر ماه خبر داد و گفت: انتظار می رود با حضور در این برنامه زحمات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس  که در دفاع از میهن اسلامی یک افتخار محسوب می شود زنده نگهداشته شود.

,

در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم کیفی بودن برنامه ها در شان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تاکید وگفت: کلیه دستگاه ها موظف به همکاری با سپاه ناحیه خلخال د راجرای برنامه های هفته دفاع مقدس هستند.

,

وی دفاع مقدس را یک آیینه تمام نمای دفاع از شرافت و عزت عنوان و گفت: الگوی عملی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حضرت امام حسین (ع) است که این با معرفت و بصیرت در این راه قدم برداشته و راه وطن و ملت خود دفاع را تا پای پیروزی ادامه دادند.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
فرمانده سپاه خلخال در جلسه شورای اداری که با موضوع هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد از اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی در خلخال خبر داد.