اجرای بیش از 75 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تویسرکان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛گفت: این برنامه ها با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی در سی و هفتمین گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: دفاع مقدس حادثه ای الهی و از معجزات روزگار بود که استقلال، عزتمندی و فخرآفرینی را برای مردم قهرمان ایران اسلامی به ارمغان آورد.

,

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: راهبرد دفاع مقدس تبیین نقش رهبری، هدایت و فرماندهی الهی ولی فقیه در حیات معنوی کشور و خلق حماسه هاو پیروزی ها است و نقش امام و امت و پشتیبانی های همه اقشار چه در خط مقدم جبهه ها و چه در پشت جبهه ها در پیروزی دفاع مقدس را نمی توان نادیده گرفت.

,

اجرای بیش از 75 برنامه ویژه در هفته دفاع مقدس

, اجرای بیش از 75 برنامه ویژه در هفته دفاع مقدس,

سعیدی در ادامه از برگزاری بیش از 75 عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه تویسرکان در هفته دفاع مقدس  خبر داد و تصریح کرد: برگزاری پیاده روی خانوادگی و قرائت دعای ندبه در روز اول از هفته دفاع مقدس، در جوار قبور مطهر پنج شهید گمنام آرمیده در تپه نورالشهداء آغازگر برنامه های این هفته است و در این هفته گردهمایی حلقه های صالحین در قالب طرح میقات صالحین، حضور در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه و برگزاری پنج یادواره شهدا را هم در پیش داریم.

,

وی عنوان کرد: همچنین قرار است در قالب طرح مهر ولایت با همکاری بنیاد شهید و ادارات گروه هایی با 70 خانواده شهید دفاع مقدس دیدار داشته باشند و برگزاری صبحگاه مشترک نیروی های انتظامی و نظامی هم از دیگر برنامه های این هفته است.

,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به گردهمایی و برپایی دسته سینه زنی و عزاداری در روز جمعه هفتم مهر ماه سال جاری هم اشاره کرد و افزود: در این هفته شاهد برگزاری همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در سالن فردوسی تویسرکان نیز خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای بیش از 75 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.