مهمترین مأموریت شهرداری، توسعه پایدار با رویکرد متوازن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد صبح امروز 30 مرداد ماه در مراسم آئین معارفه شهردار جدید و تودیع شهردار پیشین این شهر که در سالن همایش های سپید برگزار شد اظهار کرد: بالندگی و پویایی نهضت عاشورا صرفا به خاطر مظلومیت یاران امام نبود بلکه اندیشه و پیام عاشوراست که این حرکت اصلاحی را زنده نگاه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با بیان اینکه گفتمان اصلاحات برگرفته از آموزه های دینی است و ریشه در تاریخ یک صد ساله مبارزات ایران دارد، خاطر نشان کرد: جریان اصلاحات به دنبال اصلاح وضع موجود با تکیه بر ساز و کارهای قانونی است و این در حالی است که این جناح همواره دل در گرو انقلاب اسلامی دارد.

,
,

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه تفکر اصلاحی همواره کم هزینه ترین مسیر را برای پاسخگویی مطالبات مردم در نظر می گیرد، عنوان کرد: مهمترین نیاز امروز مدیریت شهری، اصلاح رویکرد و نگرش به شهرداری‌هاست از این رو شهرداری باید با تکیه بر منابع متعلق به مردم  در راستای توسعه پایدار با رویکرد متوزان، که مهمترین مأموریت شهرداری است بکوشد.

,

وی با تأکید بر صرف هزینه منابع حاصل از درآمدهای مردم در حوزه جغرافیایی شهر مشهد و وظایف شهرداری، عنوان کرد: توسعه پایدار جز در سایه تعامل و هم افزایی همه نهادها و جریانات محقق نمی شود.

,

حیدری با اشاره به برخی از مشکلات در مشهد مقدس،ادامه داد: کلانشهر مشهد با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند که معضل زیست محیطی کشف رود و عدم توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف بخش از این معضلات است.

,

وی با اشاره به چالش های پیش روی شهردار مشهد، عنوان کرد: توقعات خارج از حیطه وظایف و مأموریت‌های شورای شهر در کنار عدم وجود منابع پایدار و کمبود شدید منابع جاری برای اداره شهر از چالشهای مهم شهرداری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مهمترین مأموریت شهرداری را توسعه پایدار با رویکرد متوازن دانست.