برگزاری جشن محو بی‌سوادی در خلیل‌آباد تا پایان سال 96
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی عامری، ظهر امروز در نشست شورای پشتیبانی حوزه سوادآموزی شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: صد در صد حجم ابلاغی نهضت سوادآموزی شهرستان خلیل‌آباد در سال 95 انجام‌شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه محو بی‌سوادی در شهرستان خلیل‌آباد از اهداف نهضت سوادآموزی است، خاطرنشان کرد: طرح یک‌قدم مانده به صبح در شهرستان خلیل‌آباد اجرایی شد و در جهت محو بی‌سوادی در بین اولیاء دانش آموزان تلاش‌هایی صورت می‌گیرد.

,

وی بابیان اینکه کلاس‌های سوادآموزی برای اولیای دانش آموزان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به پالایش‌های خانه به خانه‌ای که صورت گرفت تا پایان سال 96 تعداد بی‌سوادان اولیاء دانش آموزان خلیل‌آباد به صفر می‌رسد.

,

مسئول نهضت سوادآموزی خلیل‌آباد در ادامه اذعان کرد: با توجه به هدف‌گذاری‌های نهضت سوادآموزی و تلاش‌هایی که انجام شد، ان شاء الله در پایان سال 96 جشن محو بی‌سوادی را در کل جامعه هدف شهرستان خلیل‌آباد گرفته می‌شود.

,

وی ضمن تأکید بر راه‌اندازی مرکز یادگیری نهضت بی‌سوادی در خلیل‌آباد، عنوان کرد: تشکیل مرکز یادگیری محلی سوادآموزی طبق سهمیه ابلاغی سال 94 نیز از خواسته‌های شهرستان است و محل موردنظر برای تأسیس این مرکز شناسایی‌شده است.

,

عامری در پایان بابیان اینکه تنها 51 بی‌سواد در شهرستان خلیل‌آباد در سال 95 وجود داشت، تأکید کرد: با توجه به هدف‌گذاری‌هایی که شده است شاهد محو بی‌سوادی در شهرستان خلیل‌آباد تا پایان سال خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم گام‌های مثبتی در دوره‌های بالاتر برداریم.

,

انتهای پیام/

]
مسئول نهضت سوادآموزی خلیل‌آباد از برگزاری جشن محو بی‌سوادی در خلیل‌آباد تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: محو بی‌سوادی در شهرستان خلیل‌آباد از اهداف نهضت سوادآموزی است.