اجرای طرح ارمغان مهر به همت جمعیت هلال احمر قاین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، یوسفی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قاین با اعلام این خبر گفت: با همکاری خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر قاین تعداد ۶۵۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش 50 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

 

,

وی با بیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون جمعیت هلال احمر با همکاری خیران و داوطلبان طرح‌های فرشتگان رحمت و همای رحمت ویژه روزهای عید نوروز و ماه مبارک رمضان را اجرا کرده است افزود: در مجموع این طرح‌ها با همکاری خیران و داوطلبان 600 میلیون ریال هزینه شده است.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر قاین اظهار کرد: این هزینه‌ها در قالب سبدهای غذایی و بسته‌های لوازم‌التحریر بین نیازمندان توزیع شده است.

,

 

,

یوسفی گفت: با همکاری پزشکان داوطلب از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ کاروان سلامت به روستاهای محروم شهرستان قاین اعزام شدند که تعداد ۱۵۰ نفر از بیماران نیازمند ویزیت رایگان شدند و مبلغ 20 میلیون ریال هزینه داروهای این بیماران توسط هلال احمر پرداخت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قاین گفت: در آستانه شروع مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با همت داوطلبان و خیران شهرستان قاین طرح ارمغان مهر اجرا شد.