رکابزن تبریزی با پیام حمایت از فلسطین به اردبیل رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از سبلانه، امیر اصغرپور جوان 20ساله تبریزی که همزمان با روز جهانی قدس و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین سفر خود را با دوچرخه از تبریز تا مشهد آغاز کرده امروز وارد شهر اردبیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, سبلانه,

این دوچرخه سوار تبریزی هدف از سفر خود را ابلاغ پیام مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و غزه به گوش جهانیان اعلام کرد.

,

به گفته این ورزشکار وی حرکت فرهنگی- ورزشی اش را روز جمعه 3 مرداد و پس از راهپیمایی روز جهانی قدس از مصلی امام خمینی(ره) تبریز آغاز کرده و پس از پیمودن مسیر شهرهای بوستان آباد، سراب و سرعین امروز وارد شهر اردبیل شده است.

,

 

,

, ,

امیر اصغرپور دوچرخه سوار تبریزی گفت: سفر من از تبریز تا مشهد 30 روز طول می کشد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید دوازده روز دیگر به مقصد نهایی ام که مشهد مقدس است خواهم رسید.

,

این رکابزن جوان تبریزی استقبال مردم استان اردبیل را از حرکت فرهنگی اش که در حمایت از مردم فلسطین صورت گرفته بی نظیر عنوان کرد.

,

اصغرپور برای رکاب زدن مسیر تبریز تا مشهد از شهرهای اردبیل، آستارا، گردنه حیران، تالش، اسالم، پرسر، بندرانزلی، ساری، گرگان، شاهرود، سبزوار، نیشابور عبور کرده و در نهایت به شاندیز و روستای ابرده مشهد خواهد رسید .

,

, ,

این دوچرخه سوار تبریزی در مسیر برگشت هم دامغان، سمنان، تهران، کرج، قزوین و زنجان را رکاب خواهد زد.

,

به گفته اصغرپور پایگاه شهید قصاب عبدالهی حامی مالی این ورزشکار برای انجام این حرکت فرهنگی است و قرار است وی پس از رساندن پیام این حرکت، بنر این پایگاه به همراه پرچم ایران و فلسطین در مشهد به اهتزاز در آورد.

,

انتهای پیام/

]
رکابزن تبریزی که مسافت 1700کیلومتری تبریز تا مشهد را با پیام "غزه پیروز است،اسرائیل نابود"رکاب می زند، امروز وارد اردبیل شد.