بیش از 75 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در میامی اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا فلاحتی در گفتگو با خبرنگار میامی جوان به برنامه های هفته دفاع  مقدس در شهرستان میامی اشاره کرد وگفت: در این هفته بیش از 75 عنوان برنامه مختلف در سطح ناحیه، حوزه وپایگاه های مقاومت بسیج پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان, میامی جوان, میامی جوان,

وی به اهمیت مصادف شدن هفته دفاع مقدس با ماه محرم اشاره کرد وگفت: ما باید بتوانیم از این فرصت استفاده کرده و فرهنگ عاشورا که دفاع مقدس در امتداد این فرهنگ است را به نسل جدید انقلاب منتقل کنیم.

,

فلاحتی افزود: وقایعی که در کربلا اتفاق افتاد در کربلای ایران هم تکرار شد و این فرهنگ ورشادت ها باید برای نسل جوان تبیین شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه میامی به مهم ترین برنامه های این هفته اشاره و بیان کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک، رژه خودرویی، غبارروبی مزار شهدا، دیداربا خانواده شهدا، فراخوانی گردان ها، انجام انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این هفته است.

,

وی افزود: میقات صالحین وحضور بسجیان وپرسنل سپاه در نماز جمعه، همایش امر به معروف ونهی از منکر، نمایشگاه دفاع مقدس، نمایشگاه عاشورایی و مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان از دیگر برنامه های شاخص این هفته است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه میامی از اجرای بیش از 75 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان خبر داد.