اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خوانسار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچشمه سار؛ سرهنگ محسن پاشایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه 309 شهید شهرستان خوانسار و تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و همزمانی این ایام با ماه محرم اظهار کرد: براساس جلسات متعددی که برای پاسداشت این ایام برگزار شد، تعداد 50 برنامه در رده های مقاومت بسیج و سپاه، حوزه ها و پایگاه ها همزمان با ایام هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت خوانسار با بیان برنامه های شاخص این هفته و تلفیق آنها با مراسم های ماه محرم گفت: اجرای برنامه پیاده روی گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی با حضور پایوران، سربازان و بسیجیان از محل فلکه سپاه تا پارک عسل، اجرای برنامه غبارروبی قبور مطهر بوستان شهدا بخشی از برنامه هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

,

وی افزود: حضور کلیه پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه، اجرای مسابقات ورزشی در رده های مقاومت، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست های روشنگری نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

,

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر روزشمار ایام گرمیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اجرای صبحگاه مشترک نظامی در سپاه ناحیه خوانسار با حضور نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی، اجرای شب شعر و برگزاری یادواره شهدا از برنامه های این هفته خواهد بود.

,

وی اضافه کرد: در روز یکشنبه یادواره شهید آبروی محله مقابل منزل شهید تائبی به عنوان مراسم شاخص این روز اجرا خواهد شد.

,

سرهنگ پاشایی از برگزاری جشنواره مالک اشتر و تجلیل از نخبگان بسیج در این هفته خبر داد و افزود: علاوه بر این مراسم، اکران فیلم در پایگاه ها و مساجد، برگزاری همایش بزرگ رزمندگان شهرستان خوانسار در روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا از برنامه های شاخص دیگری است که در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز حرکت هیئت های مذهبی در سطح شهر گروه های امر به معروف و نهی از منکر با هماهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فعالیت خود را در این ایام شروع خواهند کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار هم چنین به برپایی ایستگاه صلواتی شعارنویسی خودرو در این ایام نیز اشاره کرد و افزود: قرائت دعای پرفیض کمیل و در روز جمعه برگزاری یادواره شهدا روستای قلعه بابامحمد، یادواره شهدا پایگاه محدثه و یادواره شهدای روستای مهرآباد از دیگر برنامه های روزپایانی هفته گرامیداشت دفاع مقدس خواهد بود.

,

وی ضمن ابراز امیدواری برای حضور و استقبال مردم و مسئولان از برنامه های این ایام گفت: امیدواریم همراهی و همکاری آحاد مردم را برای برگزاری برنامه هایی با رنگ و بوی محرم در این ایام شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت خوانسار گفت: براساس جلسات متعددی که برای پاسداشت این ایام برگزار شد، تعداد ۵۰ برنامه در رده های مقاومت بسیج و سپاه، حوزه ها و پایگاه ها همزمان با ایام هفته گرامیداشت دفاع مقدس در خوانسار برگزار خواهد شد.