رونالدو با اجازه رئال لاغر می‌شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئال با نتایج ضعیفی که اخیر کسب کرده، 7 امتیاز با صدر جدول یعنی بارسلونا فاصله دارد. رونالدو پس از 5 جلسه محرومیت به میادین بازگشت ولی بازگشت او نیز برای تیم کارساز نبود و این در حالیست که کریم بنزما به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست. حال رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق رئال مدعی شد که اگر این تیم به او نیاز داشته باشد، حاضر است خود را آماده بازی کردن کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او گفت:" ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند گلزنی کنند و مطمئنم که این برای ما مشکلی نخواهد بود. اگر اتفاقی رخ دهد و به من نیازی باشد، خودم را دوباره آماده بازی کردن خواهیم کرد."
,
 
,
رونالدو درباره شرایط رئال گفت:" فکر نمی‌کنم رئال در چند سال اخیر مشکلی داشته باشد. آنها توانایی خود را نشان داده اند. فصل گذشته وارد دوره ای مثل امسال شدند ولی قهرمان لیگ و چمپیونزلیگ شدند. فکر می‌کنم این شروع لیگ است. حتی پس از بردن تمام جام ها، 3 شکست باعث شده که شک و شبهه هایی به وجود بیاید ولی قطعا هیچ شکی به توانایی این تیم وجود ندارد."
]
رونالدوی برزیلی اسطوره نه چندان دور فوتبال جهان مدعی شد که اگر رئال مادرید به او نیاز داشته باشد، دوباره لاغر خواهد کرد و خود را آماده بازی کردن می‌کند.