جنگ تحمیلی بهترین فرصت برای اوج گیری بسیجیان در دفاع از کشور بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در جمع نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان دشتی گفت: 31 شهریور ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور شکل گیری یکی از بزرگترین حماسه های بشری است که که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت ایران از گزند شیطان بزرگ به سلامت عبور کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: در نبرد تحمیلی و نابرابری که طراحی و مدیریت آن بر عهده اتاق های فکر در آن سوی مرزها بود فرصتی برای اوج گیری ملت ایران و بسیجیان  در جهان شکل گرفت و در جنگی نابرابر و 8 ساله ابهت ابرقدرت های بزرگ شرق و غرب را فرو ریخت.

,

غضنفری افزود: این جنگ نابرابر جلوه هایش در عرصه های بیداری و نهضت های ضد استکباری آشکار شد و نظام استکبار را با چالش مواجه ساخت.

,

وی تاکید کرد: رزمندگان و بسیجیان شهرستان دشتی با الهام گرفتن از آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی و با اقتدار و تا پای جان از انقلاب و ارزشهای آن دفاع خواهند کرد و با پیروی از منویات مقام عظمی ولایت در برابر فتنه های روز افزون دشمنان سینه سپر خواهند کرد و از آن به سلامت عبور خواهند نمود.

,

غضنفری تصریح کرد: امروز که جاهلیت مدرن در فضای مجازی بیش از پیش رسوخ کرده است بسییان جان بر کف در عرصه جنگ نرم هم دشمنان نظام را با چالش مواجه ساخته اند  و در برابر جاهلیت مدرن با هوش و فراست مقابله می کنند.

,

/ انتهای پیام

]
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: در نبرد تحمیلی و نابرابری که طراحی و مدیریت آن بر عهده اتاق های فکر در آن سوی مرزها بود فرصتی برای اوج گیری ملت ایران و بسیجیان در جهان شکل گرفت.