ملت ایران حسینی زندگی کرده و زیر بار ظلم و زورگویی نخواهد رفت/ ترامپ با اظهاراتش استیصال آمریکا را بیش از پیش نمایان کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری راه مبین، دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان شهریار گفت: ایستادگی و پایداری در انقلاب اسلامی ایران از آموزه‌های قیام عاشورا در مسیر ولایت فقیه است و قیام عاشورا درس پایداری و ایثار در برابر زورگویان و ستمگران به تاریخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

فرماندار شهریار گفت: تبعیت و ولایت مداری از ویژگیهای مکتب عاشوراست که در دوران انقلاب و دفاع مقدس موجب افتخار برای ملت مسلمان ایران و تمامی آزادگان عالم شد.

,

ناجی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان داشت: دنیا بر این نکته واقف است که ملت ایران حسینی زندگی کرده و زیر بار ظلم و زورگویی نخواهد رفت و استفاده از ادبیات سخیف در خطاب کردن ملت بزرگ ایران یاوه گویی بوده و آنان باید خوب بدانند که با ملت ایران باید با زبان احترام سخن بگویند.

,

وی بیان داشت: تقویت بنیه نظامی و دفاعی حق هر ملتی است و به دنیا اعلام می‌کنیم که ما فرزندان مکتب عاشوراییم و در مسیر خود تا از بین رفتن ظلم و ستم عقب نخواهیم نشست و در  راه دانش و اقتدار، علم اگر در ثریا هم باشد ملت ایران بدان دست خواهد یافت.

,

سعید ناجی گفت: رئیس جمهور آمریکا با اظهارات خود سردرگمی و استیصال آمریکا را بیش از پیش نمایان کرد و این بواسطه تدابیر مقام معظم رهبری و توان بالای نظامی ، امنیتی و دیپلماسی کشور است و قدرتهای زورگو روز  به روز در حال افول هستند.

,

, ,

انتهای پیام/ م

]