اجرای 40 عنوان برنامه محوری هفته دفاع مقدس در سیرجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیرجان خبر سرهنگ مهدوی فرد فرمانده سپاه سیرجان در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس یک گنج است و هر چقدر از این گنج بتوانیم استخراج کنیم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرجان خبر,

سرهنگ مهدوی فرد در ادامه افزود:هر سال آغاز هجوم رژیم بعثی عراق به ایران را آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و امسال نیز 31 شهریور شروع برنامه های هفته دفاع مقدس در سیرجان خواهد بود.

,

وی اذعان داشت:تداوم برنامه ها در بحث امر به معروف و آغاز سال تحصیلی و هفته اول محرم و آغاز سال قمری خواهد بود و سعی شده است برنامه های ما رنگ و بوی محرم به خود بگیرد و در بحث رژه نیروهای مسلح هم بحث ذکر مصیبت اباعبدالله و سخنران مراسم روز رژه نیز امیر شعبان زاده فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا خواهد بود.

,

فرمانده سپاه سیرجان اظهار داشت:هفته دفاع مقدس ویژه همه نیروهای مسلح است در این هفته شب خاطره در شهرستان داریم که سرهنگ ایران نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سخنران این مراسم است و در انتهای هفته مراسم غبارروبی گلزار شهدا ناخدا منصوری مقدم فرمانده مرکز آمادگاه نیروی دریایی سخنران مراسم خواهد و در بحث نماز جمعه هم سرهنگ بنی اسد فرمانده محترم تیپ صاحب الزمان(عج) سخنران مراسم خواهد بود که از حضور فرماندهان نظامی در این مراسمات استفاده خواهد شد.

,

مهدوی فرد در خصوص برنامه های هفته دفاع در سطح شهرستان گفت:در برنامه دهه امر به معروف، رییس ستاد امر به معروف شهرستان حاج آقا حسینی نکاتی را در بحث امر به معروف خدمت مردم ارائه خواهد داد و زنگ مقاومت در سیرجان نواخته خواهد شد و دیدار با سه خانواده شهید نیروی انتظامی،سپاه و ارتش و دیدار مسئولین با امام جمعه و تجدید میثاق با وی خواهد بود.

,

وی افزود:برنامه روز سرباز در هر یگان نظامی اجرا خواهد شد و افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج را در دستور کار خواهیم داشت به همراه نماز وحدت مسئولین که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج اقامه خواهد شد.

,

فرمانده سپاه سیرجان در پایان گفت:میزبان برنامه رژه امسال سپاه پاسداران است و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با حضور در چنین مراسماتی وحدت خود را به همه دشمنان نشان خواهند داد که امسال برنامه رژه ساعت 8 صبح از خیابان امام خمینی(ره) و مقابل بازار با حضور باصلابت نیروهای مسلح شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه سیرجان گفت: 40 عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان اجرا می شود.