فرهنگ ایثارگری در حال توسعه بین تمام آزادیخواهان جهان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در تجمع بزرگ مردم همیشه در صحنه شهرری که با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی، بسیجیان و مسئولان در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: در همه جنگ ها پس از پایان جنگ با نفرت و انزجار از آن یاد می شود اما دفاع مقدس ما در طول نزدیک به 40سال انقلاب پررنگ ترین ارزش ما محسوب می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در تجمع بزرگ مردم همیشه در صحنه شهرری که با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی، بسیجیان و مسئولان در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: در همه جنگ ها پس از پایان جنگ با نفرت و انزجار از آن یاد می شود اما دفاع مقدس ما در طول نزدیک به 40سال انقلاب پررنگ ترین ارزش ما محسوب می شود. ,

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس همواره به عنوان صلابت یاد می شود که پایه های انقلاب را به ثبات رسانده و امروز ریشه آن در کرانه های دریای مدیترانه دیده می شود. 

,

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: روزی که استکبار جهانی به واسطه صدام خائن به دنبال براندازی نظام نوپای ما بودند، آن چنان هجمه ای به کشور ما آوردند که هر کشور دیگری به جز ایران بود مطمئنا از پا درمی آمد. 

,

عراقی ادامه داد: ما با ویژگی هایی که مردم و رهبر ما داشتند، توانستیم این هجمه ناجوانمردانه فائق آمده و بر دشمن پیروز شویم. حضرت امام(ره) وقتی جنگ را هدایت می کردند مردم با اخلاص از آن پیروی می کردند. 

,

وی با اشاره به برخی خاطرات دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این فداکاریها به عنوان یک فرهنگ در کشور ما نمود پیدا کرده و در حال توسعه بین تمام آزادیخواهان و مستضعفان جهان است.

,

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص اصطلاح بازی جنگ، بیان کرد: توانمندی های خودی توسط عملیات ارائه می شود و امکانات و مهمات برآورد می شود و نیروهای اطلاعات رده، توانمندی های دشمن را ارائه می دهد و فرماندهان این دو را مورد بررسی قرار داده و عملیات را هدایت می کنند. ما وقتی توانمندی های خودمان را با دشمن مقایسه می کنیم، در ابتدای جنگ اصلا قابل مقایسه نبود. 

,

عراقی با بیان اینکه در عوامل فیزیکی امکانات ما کم بود، تصریح کرد: عوامل برتری ما نسبت به دشمن، شهادت طلبی، ایمان، شجاعت، ولایت و رهبری و سایر عوامل غیرفیزیکی رزمندگان ما بود.

,

وی ابراز کرد: دوران طلایی و برجسته و نقطه عطف تاریخی کشور ما دوران دفاع مقدس است که همگی به برکت خون شهدا است و اگر ایمان و اخلاص رزمندگان ما نبود به هیچ عنوان از لحاظ نظامی در سطح دشمن نبودیم. 

,

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا و بیان آنها به نسل جوان می توانیم فرهنگ اسلامی خود را حفظ کنیم و روحیه شهادت طلبی و ایثارگری را تقویت کنیم چرا که راه شهدا ادامه دهنده راه ائمه اطهار علیهم‌السلام است و ما نیز باید در این مسیر حرکت بکنیم.

]
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: شهادت طلبی، فداکاری و ایثارگری به عنوان یک فرهنگ در کشور ما نمود پیدا کرده و در حال توسعه بین تمام آزادیخواهان و مستضعفان جهان است.