همایش پیاده روی خانوادگی در ساوه برگزار شد+ تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، همایش پیاده روی بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس توسط بسیج ورزشکاران در ساوه برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر گلزار شهدای سیدعلی اصغر(ع) تا امامزاده سید اسحاق(ع) را در این همایش طی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در جمع ورزشکاران گفت: علاوه بر اینکه ورزش موجب سلامتی و طولانی شدن عمر انسان می شود در سلامت فکری و پیشرفت علمی جامعه نیز موثر است.

,

وی افزود: در کشورهای پیشرفته استفاده از دوچرخه به یک فرهنگ تبدیل شده است و حتی مسیرهایی برای دوچرخه سواران فراهم شده است.

,

منصوری با اشاره به حمایت مجلس از ورزش بیان کرد: امسال  ۲۷صدم درصد از درآمد ارزش افزوده کشور به ورزش اختصاص داده شد که با ورود سه هزار و ۵۰۰میلیارد تومان به ورزش، انقلابی در ورزش کشور ایجاد می شود.

,

گفتنی است در پایان این مراسم جوایزی از جمله دوچرخه، تابلو فرش، کارت هدیه و توپ والیبال به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در جمع ورزشکاران گفت: علاوه بر اینکه ورزش موجب سلامتی و طولانی شدن عمر انسان می شود در سلامت فکری و پیشرفت علمی نیز جامعه موثر است.