اجرای بالغ بر ۵۲ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چادگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچادگان نا؛سرهنگ بهزدار مولیانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس صرفا” یک امتداد زمانی و برهه زمانی نیست، بلکه گنجینه عظیمی است که ملت ما می تواند مدت های طولانی آن را استخراج، مصرف و سرمایه گذاری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان تصریح کرد: دفاع مقدس مظهر معنویت، دینداری، آرمان خواهی، ایثار، از خودگذشتگی، ایستادگی، پایداری، مقاومت و همچنین مظهر تدبیر و حکمت است.

,

وی عوامل شروع جنگ ایران و عراق در هشت سال دفاع مقدس را عوامل داخلی ایران، عوامل داخلی عراق و عوامل بین المللی دانست.

,

سرهنگ مولیانی از 52 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه ها تحت عنوان روز شمار این هفته در غالب برنامه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و علمی خواهد بود.

,

وی افزود: پنج یادواره شهدا در ایام هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم در شهر چادگان با حضور هیئات مذهبی در شهر چادگان و روستاهای فراموشجان، گشنیزجان، علی آباد و محله مندرجان با هدف تجدید میثاق با شهدا برگزار خواهد شد.

,

سرهنگ مولیانی با اشاره به این که در هفته دفاع مقدس امسال، مراسمات متنوع فرهنگی و ورزشی مختلفی برگزار می شود بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار های شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، همایش کوهنوردی بسیجیان(صعود به قله)، میقات صالحین و حضور بسیجیان در نماز جمعه، زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بومی محلی و فرهنگی، بیان خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس، از جمله برنامه های سپاه ناحیه مقاومت بسیج چادگان در هفته دفاع مقدس است.

,

وی دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در چادگان را، همایش ایلات و عشایر، نمایش فیلم و اجرای تئاتر، برگزاری نمایشگاه عصر عاشورا با محوریت دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و راه اندازی رادیو، کوهپیمایی حلقه های صالحین، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، راه اندازی هیئت های دانش آموزی، برگزاری مسابقه تیر اندازی و اجتماع احلی من العسل توسط دانش آموزان بسیجی و افتتاح ساختمان حوزه جدید سیدالشهدا(ع) عنوان کرد.

,

سرهنگ مولیانی در ادامه با بیان این که وظیفه سنگینی بر دوش ما بسیجیان است خاطر نشان کرد: بسیجیان باید فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس را به نسل های بعدی انتقال دهند.

,

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان بیان کرد: رمز موفقیت ایران اسلامی در برابر دشمنان، همان اندیشه های دفاعی حضرت امام خمینی(ره) که گرفته شده از قرآن، عترت، اسلام و سیره پیامبر، ائمه اطهار(ع) بوده و حضور مردم و ولایت پذیری آن ها، از عمده دلایل پیروزی مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ مولیانی از اجرای ۵۲ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان چادگان خبر داد و گفت: این برنامه ها تحت عنوان روز شمار این هفته در غالب برنامه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و علمی خواهد بود.