همایش دوچرخه سواری درسپیدان برگزارشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛دوچرخه سواران به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بر تداوم راه نورانی شهدا تاکید کردند ،دراین همایش دوچرخه سوارن ازشهراردکان تا چله گاه وجاده کمربندی شمالی برگزار شد و دوچرخه سواران این مسیررا رکاب زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

, ,

زارع مهذبیه رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان درگفتگوبا خبرنگارما گفت: شما نوجوانان ورزشکار در هفته دفاع مقدس به نام شهدا دست به اقدام بزرگی زدید و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا قدم برداشتید.

,

وی افزود: شهدا روزی در سنگرها دفاع می کردند و امروز شما نوجوانان در سنگر علم قدم برمی دارید و جنگ شما در این عرصه است چراکه امروزه اقتدار ما با پیشرفت های علمی صورت می گیرد.

,

, ,

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه خطاب به نوجوانان ورزشکار گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و بهره لازم را از آنان ببریم چراکه شهدا می توانند مشکلات را حل کنند، شما جوانان و دانشجویان باید با شهدا مانوس شوید.

,

این همایش دوچرخه سواری که با هئیت دوچرخه سواری و تربیت بدنی سپاه ناحیه سپیدان وهیئت دوچرخه سواری شهرستان سپیدان برگزار شد.

,

, ,

, , ,

انتهای پیام/

]
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش دوچرخه سواری با حضور دوچرخه سواران نوجوان وبزرگسال برگزار شد.