زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در باخرز به صدا در آمد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز،  همزمان با آغاز سال تحصیلی 97-96، زنگ شروع مدارس در شهرستان باخرز با حضور جمعی از مسئولین به صدا در آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سلام باخرز,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده امام جمعه شهرستان باخرز در این مراسم، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان گفت: اگر زندگی انسان به سمت پروردگار متعال سوق پیدا کند، یک زندگی سالم و حقیقی است و هر مسیری غیر از مسیر پرودگار، انحطاط و عقب ماندگی را به دنبال خواهد داشت.

,

 

,

وی افزود: حرکت در مسیر خداوند به دو گام مهم و اساسی انتخاب و استقامت نیاز دارد و اول باید راه خدا را انتخاب کرد و سپس در مسیر رسیدن به پرودگار متعال استقامت و صبر به خرج دهد تا از این مسیر خارج نشود.

,

 

,

امام جمعه شهرستان باخرز، با اشاره به اهمیت تحصیل علم اظهار داشت: دانش آموزان در راه تحصیل علم باید اهتمام و تلاش زیادی داشته باشند و با صبوری و استقامت برای رسیدن به هدف خود در مسیر درست حرکت کنند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده به همزمانی آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: واقعیت حضور شهدا در قله های عظمت این است که در مسیری که انتخاب کردند، استقامت و ایستادگی را در پیش گرفتند و امروز نوبت ما و شما است که راه شهدا را ادامه دهیم و آنها را الگوی خود در مسیر زندگی انتخاب کنیم تا به مقام قرب الهی برسیم.

,

انتهای پیام/

]
همزمان با اول مهرماه، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان باخرز به صدا در آمد.