دفاع مقدس ستاره درخشان انقلاب اسلامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید یزدانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس و دهه محرم هستیم  اظهار کرد: ویژگی های خاص و تشبهات زیبایی بین این دو مولفه وجود دارد در دهه محرم واژه های مثل ایثار شهادت ، صبر،  گذشت ، جوانمردی ، توحید و صداقت  و ... موج می زند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس همچون ستاره ای در مقابل خورشید است.

یزدانی اذعان داشت: دفاع مقدس سرشار از جانفشانی ها و  ایثار است و  این دو مولفه دفاع مقدس و دهه محرم  چراغ راهنما و یک مجموعه کامل در سبک زندگی فردی ،  اجتماعی و  دینی ما است و می توانیم آن را  به عنوان الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه جا دارد  که در هفته دفاع مقدس مولفه ها را برجسته و تبلیغان داشت:  کاربرد مولفه هایی چون ایثار، گذشت ، استقامت و ... را باید بتوانیم در جامعه امروزی عملی کنیم.

یزدانی ادامه داد: امروز ایثار ،  گذشت ، صبر و استدلال این مولفه ها  نیاز امروز جامعه ما است  را باید بتوانیم در جامعه خود ارتقاء دهیم.

وی اذعان داشت:  امروز بعضی از این مولفه ها خیلی کار برد دارد استقامت و ایستادگی  از کلید واژه های مهم هفته دفاع مقدس و دهه محرم است  و ما در صحنه بین الملل به این ها نیاز داریم.

یزدانی با بیان اینکه عزت حسینی و عزتمندی رزمندگان ما مولفه هایی است که می تواند در بین الملل ما را کمک کند عنوان کرد: در مواجه ما با قدرت های سلطه گر و سودجو این مولفه ها کار ساز است همان طور که دفاع مقدس ما را سر بلند بیرون آورده است .

و رزمندگان و شهدای ما با تاسی از این مولفه ها توانستند  موفق و سربلند بیرون آیند ما برای سربلندی از این ها مدیریت جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند شدید به این مولفه ها داریم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: دفاع مقدس ماه شب چهارده و همچون ستاره درخشان در انقلاب اسلامی است.