پروژه تأمین آب شرب عشایر توگبری چرام افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،طی بازدید امروز عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار چرام, مدیرکل امور عشایری استان و جمعی از مسئولان محلی پروژه تأمین آب شرب عشایر توگبری چرام افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

هاشمی پور در این بازدید میدانی اظهار کرد: این طرح برای تأمین آب آشامیدنی ۱۵۰ خانوار عشایری با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجراست.

,

نماینده شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی اعتبار ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی توگبری را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای اجرای این تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

,

هاشمی‌پور عنوان کرد: در صورت تهیه اعتبار طرح تأمین آب آشامیدنی منطقه توگبری تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

,

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: خوشبختانه با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، کار برق رسانی به منطقه توگبری به پایان رسیده و با برگشت از کوچ سردسیری، برق منازل هم وصل خواهد شد.

,

هاشمی پور گفت: جادهٔ این منطقه هم باید مانند دیگر جاده‌های عشایری بهسازی شود که از رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام می‌خواهم پیگیری نماینده و ما هم تمام تلاش خود را کند  که این موضوع حل شود.

,

انتهای پیام/

]
طی بازدید امروز عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار چرام, مدیرکل امور عشایری استان و جمعی از مسئولان محلی پروژه تأمین آب شرب عشایر توگبری چرام افتتاح شد.