صعود پدیده مشهد به رده دوم جدول نتیجه تلاش خوب بازیکنان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در گفتو با طرقبه نیوز، اظهار کرد تیم فوتبال پدیده خراسان موفق شد در دیداری سخت و نفس‌گیر در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام این شهر با دو گل قاضی و خانزاده به برتری در برابر تراکتورسازان تبریزی دست یابد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,


وی ضمن اشاره به ده نفره شدن تیم در دقیقه ۸۹ افزود: پدیده با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

,
,


سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بارها روی دروازه حریف موقعیت کسب کردند و خوشحالم که اشتباهات بازی جام حذفی را جبران کردیم و تیم تراکتورسازی به جز یکی دو صحنه، موقعیت دیگری نداشت. این برد را متعلق به مجموعه پدیده می‌دانم و امیدوارم با تلاش بیشتر بازی‌های آینده را هم با برد پشت سر بگذاریم.

,
,

 

,

وی افزود: در شروع بازی یک بازیکن را از دست دادیم و به تیم شوک وارد شد و تراکتورسازی هم نیاز به زمان دارد لذا برد امروز سخت به دست آمد.

,

 

,

مهاجری اظهار کرد: تراکتورسازی در جام حذفی ما را برد اما اشتباه داوری در گل‌ آن‌ها در آن بازی کاملا مشهود بود و به خاطر آن اشتباه داوری ما ۵۰ درصد راه را از دست دادیم و کنار رفتیم ولی تماشاگرانمان هیچ اعتراض نکردند. فوتبال دو روی برد و باخت دارد و باید با تلاش بیشتر به فکر آینده باشیم.

,


وی خاطرنشان کرد: تعویض‌های خوبی انجام شد و بازیکنان جوان تیم در جو ورزشگاه عملکرد خوبی داشتند و در نیمه اول انتظارمان از بازیکنان برآورده نشد اما در نیمه دوم تغییراتی را بدون انجام تعویض داشتیم تا روی بازی مسلط شدیم و موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم

,
,

 

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به هیچ وجه به دنبال وقت کشی نبودیم و همیشه می‌خواهیم بازی جوانمردانه انجام دهیم

,

انتهای پیام/

]
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان بعد از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی و صعود به رتبه دوم جدول رده بندی گفت: صعود پدیده مشهد به رده دوم جدول نتیجه تلاش خوب بازیکنان است.