حماسه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر در آیین صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت : هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور از خودگذشتگی دلیرمردان دفاع مقدس و گسترش روحیه ایثار در بین مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر, .,

 

,

وی با تاکید برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس بیان داشت : باید در کشور بتوانیم الگوی مناسبی به جوانان معرفی کنیم چراکه جنگ امروز ما با دنیای استکبار، در جبهه دیگری به عنوان جبهه فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد.

,

 

,

سرهنگ صمد محمدی در ادامه ابراز داشت : هشت سال دفاع مقدس برگ زرین تاریخ  انقلاب اسلامی است که  نسل های آینده باید با آن آشنا شوند.

, .,

 

,

وی با اشاره به دلاوری و رشادت شهدای جنگ تحمیلی گفت : شهدا با ایثار جان خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن بیفتد و این از خود گذشتگی و روحیه ایثار شهدا ستودنی و الگوی ما خواهد بود.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : در راستای تجدید میثاق مجدد با شهدای انقلاب و آرمانهای امام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی، ایجاد آرامش و آسایش و تامین امنیت شهروندان، گشت بسیج محله محور در این شهرستان اجرا شده است.

, فرمانده سپاه ناحیه سنقر در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : در راستای تجدید میثاق مجدد با شهدای انقلاب و آرمانهای امام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی، ایجاد آرامش و آسایش و تامین امنیت شهروندان، گشت بسیج محله محور در این شهرستان اجرا شده است.]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر در آیین صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت : حماسه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.