درخشش کیک بوکسینگ کاران قصرشیرین در مسابقات قهرمانی کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی رضا آقایی در گفتگو با الوند خبر، اظهار داشت: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در حالی در استان تهران به کار خود پایان داد که ورزشکاران قصرشیرین موفق به اخذ مدال های رنگارنگی در این مسابقات شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, الوند خبر,

 

,

وی افزود: در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور ورزشکاران قصرشیرین توانستند با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به کار خود در این مسابقات پایان دهند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در این پیکارها یونس آقایی موفق به کسب مدال طلا و همچنین سدیف سلیمی و آروین سلیمی مدال نقره و دانیال غلامی و کمیل رحیمی مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

,

 

,

رئیس هیئت کیک بوکسینگ قصرشیرین همچنین افزود: در این مسابقات علی آقایی مربی شایسته قصرشیرین بعنوان مربی نمونه مسابقات کشوری نیوفول،کیک بوکسینگ از سوی فدراسیون ورزشهای رزمی انتخاب شد.

,

 

,

آقایی افزود: تیم نیوفول کیک بوکسینگ قصرشیرین با اهدای کاپ اخلاق مسابقات به عنوان پدیده این دوره از رقابت های رزمی انتخاب شدند.

,

 

,

وی همچنین افتخارات رزمی کاران قصرشیرین را حاصل کمک و مساعدت اعضای شورای شهر و شهردار عنوان کرد و افزود: لازم است از زحمات و تلاش بی دریغ اعضای شورای شهر و جناب آقای مهندس پورافشار شهردار قصرشیرین جهت حمایت از جامعه ورزشی شهرستان تقدیر کنیم.

,

 

,

 

]
مربی تیم نیوفول کیک بوکسینگ قصرشیرین از درخشش ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشوری خبر داد.