تجمع اعتراضی تعدادی از کشاورزان قلعه گنجی مقابل دفتر امام جمعه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جازموریان ؛این کشاورزان قلعه گنجی که مقابل دفتر امام جمعه این شهرستان تجمع اعتراض آمیز داشتند خواستار رسیدگی به بی عدالتی و ظلم ادارات منابع طبیعی و آبیاری این شهرستان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جازموریان ؛,

این کشاورزان بیان داشتند: زمین های که ما چندین نسل بر روی آن در حال کشت و زر بوده ایم و در آن نیز ساکن بودیم با تهدید شدن توسط اداره منابع طبیعی و آبیاری به زندانی کردن مالک زمین مجبور به رها کردن کشاوزی و رها کردن زندگی خود هستیم.

,

آنها گفتند:ما خواستار رسیدگی این موضوع احقاق حقوقمان توسط مسئولین شهرستان و همچنین نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس هستیم و می خواهیم آقای دکتر حمزه نسبت به اصلاح قانونی که باعث شده است که زندگی ما کشاورزان پینه به دست به فنا برود تمام توان خود را به کارببرند.

,

 

,

, ,

این کشاورزان ادامه دادند: ادارات فوق در هر موقع از شبانه روز بدون داشتن حکم قضایی وارد ملک ما می شوند و با تهدید به زندانی کردنمان مانع از آبیاری کشاورزی مان می شوند.

,

این کشاورزان معترض خاطر نشان کردند: آیا این بی عدالتی نیست ، زمینی که حاصل دست رنج یک عمر ما مردم بوده است به یک باره اداره منابع طبیعی با بی عدالتی تمام این زمین را جزو اراضی ملی قلمداد کند و مانع ما برای کشاورزی بر روی این زمین شود و یا اداره آبیاری موتور پمپی که ما تمام زندگی خود را فروخته و آن را برقی کرده ایم را پلمپ نماید.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
تعدادی از کشاورزان زحمت کش قلعه گنجی که اداره منابع طبیعی و ابیاری مانع کشاورزی آنها شده است جلو دفتر امام جمعه این شهرستان تجمع کردند.