پلمپ یک مرکز غیرمجاز درمان نازایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمدرضا مدبر رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با   صبح قزویناظهار کرد: زن مُسنی که در منزل شخصی‌اش اقدام به مداخلات درمانی در خصوص مشکلات نازایی مراجعینش می‌ کرد به مراجع قضایی معرفی و محل کسبش نیز پلمپ شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی در ادامه گفت: فرد خاطی، زن مُسنی موسوم به “سکینه خانم” بود که با گرفتن مبالغی به عنوان حق معاینه، با نمونه گیری از آقایان و معاینه صوری بانوان، اقدام به تشخیص نازایی و درمان غیرمجاز مراجعین خود می کرد. 

مدیر عنوان کرد: این شخص نیز همچنین حجامت غیرمجاز در منزل خود انجام می داد که با توجه به مداخلات درمانی غیرمجاز، توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد. 

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان افزود: این مرکز غیرمجاز، در شهرستان البرز واقع بود و پس از پلمپ، طبق دستور دادستانی شهرستان البرز، تجهیزات درمانی این مکان نیز مصادره شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
زن مُسنی که در منزل شخصی اش اقدام به مداخلات درمانی در خصوص مشکلات نازایی مراجعینش می‌ کرد به مراجع قضایی معرفی و محل کسبش نیز پلمپ شد.