به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک شهروند قزوینی در گفتوگو با شاخص نیوز؛ با اعلام نارضایتی از وضعیت گارانتی و کارت طلایی سه ستاره شرکت ایران خودرو اظهار کرد: متوجه شدم کارتل خودرو سمند ef7 در کیلومتر بالای۱۹هزار خراب شده و باید تعویض گردد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,وی افزود: این خودرو دارای گارانتی و کارت طلایی سه ستاره است اما متاسفانه شرکت ایران خوردرو بدون هیچ توجیه فنی، از پذیرش و تعمیر آن امتناع کرده و کل هزینه را از مشتری دریافت نموده است.
,این شهروند قزوینی عنوان کرد: با پیگیریهایی که صورت گرفته تنها چیزی که در جواب گفته میشود این است که “ایراد کیفی نیست”.
,وی ابراز کرد: معلوم نیست این جمله چه معنایی دارد زیرا ایراد یا باید کیفی باشد که مشمول گارانتی میشود یا دچار حادثه که باز هم شامل تعهدات کارت طلایی میگردد.
,این شهروند قزوینی خاطرنشان کرد: این ماشین دچار هیچ حادثهای نشده اما ظاهرا شرکت ایران خودرو که نتوانسته مشکل کارتل خوردوهای فروخته شدهاش را حل کند کلا صورت مسئله را پاک کرده است.
,وی ادامه داد: شرکت ایران خودرو از زیر بار خسارت و پاسخگویی شانه خالی کرده و عدم کیفیت قطعات را به گردن مشتریان انداخته است.
,مستندات اظهارات فوق را در اسناد زیر مشاهده میکنید؛
,