داشتن اخلاص حسینی، خسران را از انسان دور می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهرستان رشتخوار صبح امروز در جمع مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان رشتخوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سومین روز از ماه محرم با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) همواره جاودانه است، گفت: اخلاص امام حسین(ع) عیارش بسیار بالاست، کوچکترین شائبه‌ای نیست، که امام حسین(ع) جز قربت الهی نیت دیگری نداشته باشد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,
,


وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز اگر ما شاگرد امام حسین(ع) باشیم، ادامه دهنده راه ایشان هستیم، افزود: حرکت امام (ره) همانند حرکت امام حسین(ع) بود و مشیت الهی را نیز به دنبال داشت.

,
,


 

,
,

وی با تاکید بر وجود اخلاص در هر کار در ادامه تصریح کرد: اگر اخلاص باشد و هرکس در هر حرکتی که انجام می‌دهد قربت الی ‌الله خالص کند، آن کار تاثیر گذار خواهد بود.

,



وی با اشاره به اینکه خداوند دوستدار اعمال خالص است و شرک را نمی‌پذیرد، اظهار داشت: انسان همواره باید در هر کاری رضایت الهی را در نظر بگیرد، چرا که اهل اخلاص هیچ خسرانی نخواهند دید.

,
,
,



  این مراسم در محل نمازخانه جهاد سازندگی رشتخوار برگزار شد، مداحی و سینه زنی در سومین روز از ماه محرم  از دیگر برنامه این مراسم بود.
 

,
,
,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]
امام جمعه رشتخوار در سومین روز از ماه محرم در جمع مسئولین این شهرستان گفت: اخلاص در کار امام حسین(ع) عیارش بسیار بالاست، انسان همواره باید در هر کاری رضایت الهی را در نظر بگیرد، چرا که اهل اخلاص هیچ خسرانی نخواهند دید.