برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد عاشورایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم حیدری مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی های جوانان غیرتمند این دیار است و تقارن آن با دهه اول ماه محرم فرصت مغتنمی برای بازنگری در آن است تا بدانیم که انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس به تاسی از قیام امام حسین(ع) بود و در واقع ادامه راه و نهضت آن امام همام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

 

,

حیدری به برنامه های پیش بینی شده همزمان با هفته دفاع مقدس برای اصناف و بازاریان استان اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۵ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط بسیج اصناف در سطح شهرستان های استان برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: حضور ۸۰ نفر از بسیجیان اصناف استان مرکزی در اردوی زیارتی در نماز جمعه ساروق، قرائت بیانیه‌ای در محکومیت کشتار مردم مظلوم میانمار و سخنان ترامپ،نمایش رزمی بازسازی عملیات ستون کشی بانه سردشت، تهیه ماکت عملیات، نمایشگاه فرهنگی، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره در شهرستان‌های ساوه، شازند و محلات، دیدار با خانواده شهدا، گلباران قبور شهدا و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اصناف در ساوه و خمین بخشی از برنامه ها است.

,

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، ویژه برنامه زن و دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع پرچم «یاحسین(ع)» و بروشور دفاع مقدس در بین کسبه و اصناف، برگزاری دوره سلاح شناسی برای صنف نجاران و آهنگران، برگزاری کارگاه آموزشی فقه بازار در خنداب، برگزاری جلسات شورای قشر، نشست روشنگری با موضوع دشمن‌شناسی و حماسه نهضت امام حسین(ع)، برگزاری همایش نقش اصناف در دوران دفاع مقدس در تفرش، کوهنوردی بسیجیان اصناف و حضور سازمان یافته در نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

حیدری با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان در دوره های مختلف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند گفت: در دوران دفاع مقدس هم اصناف و بازاریان نقش تاثیر گذاری داشته اند و تقدیم ۴۱۱ شهید حوزه اصناف استان مرکزی در جنگ تحمیلی خود گواه این مدعا است.

,

وی با تاکید بر اینکه عزت، عظمت، استقلال، امنیت و آسایش امروز ملت و کشور مدیون و مرهون جانفشانی جوانان انقلابی و مومن است خاطرنشان کرد: باید همه مردم قدردان زحمات این عزیزان باشند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برنامه های پیش بینی شده بسیج اصناف و بازاریان در هفته دفاع مقدس به دلیل تقارن با ماه محرم، با رویکرد عاشورایی برگزار خواهد شد.