بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی هنری استان مرکزی به روایت تصویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، نمایش «حماســـه مـردان آفتـاب۲» به همت سپاه روح الله و جمعی از هنرمندان استان مرکزی اجرا می شود که بیش از ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی در مدت ۳ ماه مشغول آماده سازی این پروژه بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حماسه مردان آفتاب، حوادث تاریخی بسیاری را به تصویر می کشد، همچنین بازسازی بخشی از عملیات رمضان و بیان نقش رزمندگان استان مرکزی در این عملیات، فعالیت مدافعان حرم و روایت دلاور مردی های شهدای مدافع حرم استان از جمله سردار پاسدار شهید حمیدرضا انصاری در این نمایش به اجرا در می آید.

,

این رویداد فرهنگی با محوریت بازسازی عملیات رمضان و گریزی به وقایع تاریخی همچون واقعه کربلا،عاشورا و مدافعان حرم به نمایش گذاشته می شود.

,

این نمایش از ۲۷ شهریورماه تا پنجم مهرماه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در کیلومتر پنج جاده اراک - هزاوه پادگان امام علی (ع) واقع در مرزیجران اجرا می شود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
,
انتهای پیام/
]
«حماسه مردان آفتاب»، حوادث تاریخی بسیاری را به تصویر می کشد، همچنین بازسازی بخشی از عملیات رمضان و بیان نقش رزمندگان استان مرکزی در آن، فعالیت مدافعان حرم و روایت دلاور مردی های شهدای مدافع حرم استان در این نمایش به اجرا در می آید.