ایستادگی که رمز پیروزی ما است را در دفاع مقدس تجربه کردیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین در صبحگاه مشترک که صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان در میدان صبحگاه سپاه ورامین برگزار شد گفت: دفاع مقدس هشت ساله تاریخی سراسر شکوه و حماسه برای ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: صدام حسین در ابتدای جنگ مقابل تلویزیون حاضر شده و قرارداد الجزایر را پاره کرد و به خبرنگاران اعلام کرد که هفته بعد در تهران است ولی این آرزو را به گور برد

,

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: ما در مقابل همه کشورها ایستادیم و مقاومت کردیم و به ملت های مظلوم دنیا آموختیم که می شود مقاومت و ایستادگی کرد حتی با دست خالی.

,

سرهنگ اصغری تصریح کرد: ملتی که در مکتب امام حسین(ع) آموزش دیده و فرهنگ جهاد و شهادت را با عمق وجود درک کرده است توقع دیگری از آن نبوده است.

,

وی اظهار داشت: رزمنده‌های ما با تاسی گرفتن از شهدا و جوانان با الگو گرفتن از حضرت علی اکبر(ع) و مادران نیز با الگو گرفتن از حضرت زینب(س) ایستادگی و مقاومت کردند.

,

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: در هر زمان و مکان تقابل حق و باطل ادامه خواهد داشت ولی باید حواسمان باشد که دعوت به سازش با مستکبران دعوت به ذلت است.

,

سرهنگ اصغری بیان کرد: امروز عده‌ای به دنبال دو قطبی سازی جنگ و صلح هستند و می گویند که مقاومت هزینه دارد در صورتی که رمز پیروزی و اقتدار ملت ما ایستادگی و مقاومت است و این درسی است که ما در مکتب امام حسین(ع) آموخته ایم و در دفاع مقدس تجربه کده و امروز نیز آن را تجربه می کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر مقاومت کنیم و این برهه را پشت سر بگذاریم ان شاالله آینده ای روشن در انتظار ما خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ورامین گفت: امروز عده‌ای به دنبال دو قطبی سازی جنگ و صلح هستند و می گویند که مقاومت هزینه دارد در صورتی که رمز پیروزی و اقتدار ملت ما ایستادگی و مقاومت است و این درسی است که ما در مکتب امام حسین(ع) آموخته ایم و در دفاع مقدس تجربه کده و امروز نیز آن را تجربه می کنیم.