شرط عجیب مصری‌ها برای درمان مجروحان فلسطینی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از العالم، مجروحانی که به علت وخامت اوضاع جسمانی و یا ازدحام بیمارستان های غزه برای درمان به مصر منتقل می شوند، پیش از آغاز درمان مورد بازجویی قرار می گیرند و سرویس اطلاعاتی مصر درمان مجروحان را مشروط به ارائه اطلاعات کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, العالم,

منابع بیمارستانی به "رای الیوم" گفته اند: "یکی از مجروحین فلسطینی از پاسخ دادن به بازجویان مصری خوداری کرد و از پدرش خواست وی را غزه برگرداند. این جوان فلسطینی اهل غزه می گوید: مُردنم در غزه بهتر از دادن اطلاعات درباره تونل ها و چگونگی ساخت تسلیحات به سرویس های اطلاعاتی مصر است."

,

روابط گروه های مقاومت از جمله "حماس" و "جنبش جهاد اسلامی" پس از روی کار آمدن "عبدالفتاح السیسی" فرمانده سابق ارتش مصر و رئیس جمهور حال حاضر این کشور رو به وخامت گذاشته است.

,

دولت جدید مصر از آغاز اداره امور این کشور، با بستن گذرگاه "رفح"، بر شدت محاصره غزه افزود و تونل هایی را که فلسطینی ها برای تامین مایحتاج خود (به صورت قاچاق) حفر کرده بودند را تخریب کرد.

,

در طول 23 روز از آغاز حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدای فلسطینی به هزار و 35 نفر و بیش از 6 هزار زخمی رسیده است. بسیاری نیز در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی آواره و بیخانمان شده اند.

,

روز گذشته رژیم صهیونیستی با اعلام پایان آتش بس موقت، بمباران مناطق مختلف غزه را از سرگرفت.

,

انتهای پیام/

]
سرویس اطلاعاتی مصر مجروحین فلسطینی را که از گذرگاه رفح به بیمارستان های این کشور منتقل شده اند ، قبل از آغاز درمان بازجویی می‌کند.