رئیس دفتر رئیس جمهور به دیدار سالمندان کهریزک رفت+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که به همراه حجت الاسلام حسن روحانی صبح روز عاشورا برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری آمده بود، پس از اقامه عزا در این آستان مقدس به آسایشگاه خیریه کهریزک رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که به همراه حجت الاسلام حسن روحانی صبح روز عاشورا برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری آمده بود، پس از اقامه عزا در این آستان مقدس به آسایشگاه خیریه کهریزک رفت.,

واعظی ضمن بازدید از سالمندان خیریه کهریزک با آنان گفت‌وگو کرد و ضمن تبریک روز سالمند، این قشر از جامعه را نعمت هایی دانست که جایگاه رفیعی دارند و باید قدر این سرمایه ها را بدانیم. 

,

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه این سفر نماز ظهر عاشورا را در در این آسایشگاه اقامه کرد. 

,

سید حسین هاشمی استاندار تهران، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولان در این بازدید حضور داشتند. 

,

در جریان بازدید از بخش های مختلف این سالمندان، مدیر آسایشگاه در خصوص مشکلات و کمبودها و همچنین نحوه ارائه خدمات توضیحاتی ارائه کرد و واعظی از زحمات مسئولان، بانیان و دستندرکاران اینگونه مراکز قدردانی کرد. 

,

یادآور می شود؛ نهم مهرماه روز جهانی سالمندان نامگذاری شده است. 

,

انتهای متن/

]
به مناسبت روز جهانی سالمندان و همزمان با عاشورای حسینی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کرد.