جلسه هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای بررسی مطالبه رهبر انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای چگونگی تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تشکیل جلسه می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته آیت‌الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، این جلسه فوق‌العاده فردا (چهارشنبه) با حضور رئیس و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار و درباره چگونگی تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تصمیم‌گیری خواهد شد.

,

آیت‌الله خاتمی به تسنیم گفت: قرار است در این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه خبرگان طرح‌های خود را برای چگونگی تشکیل و فعالیت‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز ارائه کنند تا موردبحث و بررسی قرار گرفته شود؛ ان شاءالله تصمیم نهایی را سخنگوی هیئت‌رئیسه که بنده هستم به اطلاع مردم و رسانه‌ها خواهم رساند.

,

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر اعضای خبرگران رهبری، تاکید فرموده بودند: مجلس خبرگان باید با تشکیل یک هیئت اندیشه‌ورز، میزان پیشرفت‌ها یا پسرفت‌ها را در مسیر حرکت به سمت اهداف انقلاب، ارزیابی، و بر اساس آن از دستگاه‌های مسئول مطالبه کند. «پالایش کشور و فرهنگ آن از آمیختگی با فرهنگ منحط غرب»، «اقتدار اقتصادی و قدرت خرید مردم»، «عدالت، مبارزه با فقر، تقسیم صحیح ثروت»، «حراست از روحیه‌ی انقلابی» و «تدین مردم» از نمونه‌هایی است که مجلس خبرگان وظیفه‌ی مطالبه‌گری آن را دارد.

]
هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای چگونگی تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تشکیل جلسه می‌دهد.