وقتی اردبیلی‌ها از ابری شدن آسمان دل‌نگرانند؛ باز باران، باز بحران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما آغازین روزهای پاییز اردبیل همراه شده با بارش باران؛ بارانی که حالا به جای خوشحالی مردم، برعکس، نگرانی و ناراحتی آنها را به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

قصه تکراری آبگرفتگی معابر، مسدود شدن راه‌ها و جریان سیلاب در کوچه ها و پس کوچه‌ها پس از باران، انگار تمامی ندارد.

,

, ,

بارش باران که از چند روز گذشته در اردبیل شروع شده،از همان ابتدا، موجب جریان سیلاب در سطح کوچه و خیابان‌‌های شهر وآبگرفتگی معابر شده است و البته سوژه ای برای شهروندان.

,

یکی از شهروندان در محله آهن فروشان اردبیل با نشستن روی یک صندلی و گرفتن قلاب ماهیگری در دست، اعتراض خود را با نگاهی طنزآلود، به وضعیت معابر و آبگرفتگی‌ها پس از بارندگی‌های اخیر نشان داده است.

,

, ,

نکته جالب اینکه بارندگی‌های چند روز اخیر، بارش‌های سنگینی نیز نبوده و همین مساله شهروندان را بیشتر نگران می کند؛ چرا که  هنوز اوایل مهر است و باید منتظر بارش برف و باران زیادی در روزهای آینده باشیم.

,

شاید همین مسئله باعث شده که شهروندان اردبیلی این روزها از ابری شدن آسمان کمی دلهره داشته باشند.

,

در هر حال این روزها انتظار می رود مدیران و مسئولان شهری که از قضا میراث دار مشکلات انبوه سال‌های گذشته اردبیل هستند اقدامی موثر در این خصوص انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
آغازین روزهای پاییز اردبیل همراه شده با بارش باران؛ بارانی که حالا به جای خوشحالی مردم، نگرانی و ناراحتی آنها را به دنبال داشته است.