کمیسیون برنامه وبودجه مجلس از 10 درصد پروژه های نیمه تمام لرستان حمایت کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سیدموسی خادمی در نشست مشترک «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه زاگرس فقر اولیه وجود دارد، اظهار داشت: زمانی که پول و منابع موجود باشد تقسیم آن سخت نیست اما در زمانی که منابع محدود و ضعیف هستند اولویت بندی و مدیریت مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، ,

 

,

وی با بیان اینکه بانکهای بخش خصوصی بدترین رفتار را با تولید دارند، عنوان کرد: لرستان ۵۵ پروژه مهم نیمه تمام دارد که انتظار داریم کمیسیون برنامه و بودجه ۱۰ درصد آنها یعنی شش پروژه را به طور جدی پیگیری و پشتیبانی کند.

,

 

,

استاندار لرستان با بیان اینکه راه آهن دورود-خرم آباد- اندیمشک با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز، مهمترین پروژه نیمه کاره در لرستان است، ادامه داد: راه آهن ازنا-الیگودرز-اصفهان نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دیگر پروژه مهم ماست که برای تکمیل و بهره برداری به اعتباری معادل هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

,

 

,

خادمی آزادراه خرم آباد-بروجرد-اراک با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۹۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز را دیگر پروژه مهم استان دانست و تصریح کرد: بخشی از کریدور غرب در استان لرستان و قسمت خرم آباد-نورآباد است که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه پروژه توسعه فرودگاه خرم آباد ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته است، افزود: ۲۰ میلیارد تومان آن تاکنون از منابع استانی پرداخت شده اما وظیفه شرکت فرودگاه ها است و انتظار داریم به پروژه ملی تبدیل شود.

,

 

,

استاندار لرستان با بیان اینکه قلعه فلک افلاک و رودخانه شهر خرم آباد می توانند بار اقتصادی شهر را به دوش بکشند، خاطرنشان کرد: برای آزادسازی حریم قلعه به توافق رسیدیم و نیازمند اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
استاندار لرستان گفت: لرستان ۵۵ پروژه مهم نیمه تمام دارد که انتظار داریم کمیسیون برنامه و بودجه ۱۰ درصد آنها یعنی شش پروژه را به طور جدی پیگیری و پشتیبانی کند.