۱۴۰ طرح زیربنایی عمرانی و تولیدی اشتغالزا در بخش کشاورزی آماده اجراست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حسین غفاری به مناسبت روز ملی روستا در گفت‌‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: برای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و به منظور تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این سازمان طرح هایی را در دست اقدام دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: حدود ۱۴۰ طرح زیربنایی عمرانی و تولیدی اشتغالزا در بخش کشاورزی در مناطق  روستایی استان جهت استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی بوسیله تشکل های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی آماده شده است.

,

مدیرکل سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به تاکیدات دولت بر اهمیت توسعه و پویایی بیش از پیش روستاها و اختصاص مبالغ قابل توجه در قالب صندوق توسعه ملی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبارات صندوق توسعه ملی شناور می‌باشد لذا این سازمان در راستای جذب حداکثر تسهیلات و تزریق در مسیر افزایش فعالیت تشکل‌‌های تحت نظارت و آبادانی روستاها اقدام می‌کند.

,

وی صنایع تبدیلی، بسته بندی، توسعه فراوری بذر، تولید و بسته بندی لبنیات، احداث انبار چند منظوره، تولید خوراک دام و طیور، مراکز جمع آوری شیر، بسته بندی عسل، سوله‌‌های پرورش طیور، نمایشگاه صنایع دستی، کارخانه تولید پوره سیب و لواشک، کارخانه فرآوری کشمش و زردآلو و احداث سیلو از جمله طرح‌‌هایی عنوان کرد که در شهرستان‌‌های مختلف استان آماده دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملّی می‌‌باشند و با راه اندازی این طرح‌‌ها هزاران نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم وارد بازار کار خواهند شد.

,

این مقام مسئول در پایان از آمادگی این سازمان برای دریافت و بررسی سایر طرح های تولیدی و اشتغالزایی تشکل های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی از ارائه ۱۴۰ طرح زیربنایی اشتغال زا در استان جهت دریافت تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی کشور خبر داد.